Hva er du glad for i dag ?

At svangerskapsforgiftningen foreløpig har holdt seg unna denne gangen :)

For at jeg har fått flere vakter med jobbing denne uka, og for den herlige klemmer jeg fikk av vesla før jeg dro på jobb i dag!!

For den gode gutten min som ble så glad for at mammaen kom å henta han i bhg i dag.
Og at e har fått trent tiltross for gryende forkjølelse (ligger sikkert langflat i mårra, men men).

Jeg er glad for:
-å ha fått sove til 11.30 idag!
-å hatt ork til å hjelpe mannen å legge lister i kjellerstua
-å ha laget hjemmelagede fiskepinner for første gang, og mannen og datteren min elsket det. :D

Lillemannen har hatt en god dag, har et temperament som ikke ligner noe for tiden så dette har vært en SUPER dag :)

At det ser ut til at badet vårt blir ferdig før jul, så vi får flytte inn å for første gang feire jul i eget hjem! :D
Og er så utrolig takknemmelig for at besteforeldrene til mannen står på sån i huset for oss! 70-åringene har reist i 5 timer for å bo i huset vårt uten bad/toalett og møbler å rive/bygge opp så det blir klart til å begynne på badet! Også glad for alle andre i familien som har hjelpt til å male og vaske hele helgen! :D

Arveklær! Fikk MASSE til begge ungene av en venninne som virkelig har ryddet ut av sine ungers skap. :-) Det var rene julaften her i ettermiddag. :-D

At største gullet sa han var glad i meg når han skulle legge seg :-)

Siden det fortsatt er tidlig på morningen, er eg så langt idag mest gla for at eg har parkvarme på bilen, Samboer måtte skrape is, eg satt meg inn i ein varm og god bil med tinte ruter. :)

I dag er jeg glad for at jeg er 8+0 :)

At jeg har sovet godt i natt.

Jeg er glad for at jeg slapp å lage middag i dag :-D

At mannen min har fått skiftet til vinterdekk for meg. Er jo litt tia;)

Back
Topp