Hva er du glad for i dag ?

Jeg er glad for at timen min på sykehuset endelig er overstått, jeg har tatt vevsprøver av livmorhalsen og grudd meg veldig. Selv om det ser ut som vi må vente i enda 6 mnd til før vi kan prøve å bli gravide, så var det godt å ha det gjort.

Jeg er glad for at jeg fikk hilse på venninna mi sin nyfødte lille baby i samme slengen som jeg var innom sykehuset.

Jeg er glad for at sambo informerte meg om at vi visstnok skal til Gran Canaria den siste uka av juleferien.

Og til sist ble jeg glad for at skoene mine til bryllupet kom i posten i dag, og de passet omtrent så perfekt som jeg kan få det. Ikke var de så vanskelige å gå på heller, selv om de var sinnsykt høye (11 cm!! Og jeg er allerede 179 på sokkelesten), de satt ganske godt på foten. Noe ekstra bra må det jo være med dem når jeg betaler 1700 kr for dem... Nå håper jeg bare undertøyet kommer på fredagen og passer, det også, og at kjolen og resten også er like rundt hjørnet.

At formen plutselig er blitt så fin, etter å ha vært dårlig leeeenge, nå når det er kun 5dager igjen til termin :D

At jeg endelig fikk ei tålig god natt :-)

Back
Topp