Hva er du glad for i dag ?

At håndverkeren er veldig godt i gang med ombyggingen av to soverom i leiligheten og det ser ut til å bli superfint, at gutten min har hatt en kjempefin dag på skolen og at jeg fikk en veldig hyggelig melding av ei venninne som varmet hjertet mitt :Heartbigred. Akkurat det jeg trengte i dag!

Hva med deg da, Kengu? Hva har gjort dagen din god/bra?

Jeg klarte å komme meg på jobb, og jeg holdt ut dagen. En stpr seier i dag :D
Ellers ser det veldig fint ut her hjemme, og jeg er i julestemning :D

For sønn min som er så blid og positiv uansett....det smitter over på meg og det gjør så godt :)

At jeg har to gode sønner som betyr hele verden for meg. At eldstemann overøser meg med komplimenter og kjærlighet etter en litt tøff tid. At minstemann begynner å bli stor gutt, og er veldig blid og fornøyd. Så er jeg veldig glad for at mammaen min er akkurat den hun er ♡

At lillejenta i magen sparker så jeg kjenner det flere ganger om dagen nå <3

At det har fallt 45cm snø på et døgn.
At jeg og alle tre ungene tok en fridag fra bhg i dag. Bare kost oss.
At mannen min kommer hjem til jul :)

Lillejenta som jeg er så uendelig glad i <3 livet er totalt endret!!

Glad for at jeg har en mann jeg elsker mer enn noe annet :)
(Og for at han lot meg sette en stor nissefigur på stua selv om jeg lovde å ikke pynte noe før 1.søndag i advent :D)

At det er en uke til termin, og jeg og eldstemann skal ut å ha kvalitetstid med kino og hamburger :D

For at jeg har en fantastisk samboer, en vakker og omtenksom liten gutt, ei lita jente i magen og for at vi snart er ferdige å pakke og styre og for at vi snart kan flytte inn i vårt nye hus :) :)

Jeg fikk nettopp beskjed om at et viktig møte ble avlyst pga sykdom. Jeg hadde tenkt å presse meg igjennom det, selv om jeg er dårlig (gravid, kvalm og trøtt), men nå fikk jeg plutselig to timer fri til å slappe av på sofaen. Såååå deilig!!!! I tillegg er jeg selvsagt superglad for å være gravid, selv om jeg er dårlig, og er 11+1 i dag. Jippi! :)

Back
Topp