Hva er ditt motto?

ORIGINAL: rico

Jeg er den jeg er blitt. Ikke den jeg var eller kunne ha blitt.

Er fra en adoptert. er selv adoptert så har liksom fulgt meg lenge

er kanskje ikke et slik motto slik sett for andre kanskje. men har hjulpet meg masse før.

Viktig for å akseptere det en har, den en er. Spesielt i en slik situasjon[:)]

ORIGINAL: tipp

ORIGINAL: Shanett

ORIGINAL: tipp

lev dagen i dag som om det skulel være den siste. (etetr jeg ble utsatt for blind vold)

Ikke gjør mot andre som du ikek vil de skal gjøre mot deg

Hvis du ikek har noe pent å si, så ikke si noe i det hele tatt. (bambi faktisk. Lilel trampe sier det[:D])

Eminem også..Husker ikke hvordan sang det var[:D]

han har vel fått det fra trampe han og[:D]

Han påstår det er mora som sier det,men hvem vet[:D][:D]

ORIGINAL: Tessy_

Give love, it's free! :D

Det skader ikke å gi et smil i hverdagen, eller en klem... Det koster så lite...

Sant så sant, men vi er vel ikke så flinke til å tenke og handle deretter[:)]Ikke alltid i hvertfall

Har endel jeg synes er fine. Ikke sikkert alle er motto da men..

Vi arver ikke jorden av våre forfedre, vi låner den av våre barn.
Hvis du tror du klarer det, har du rett. Hvis du tror du ikke klarer det, har du også rett.
Det er i motbakker det går oppover/ What doesn`t kill you, only makes you stronger.
Husk å leve mens du gjør det, husk å elske mens du tør det.
Det går opp og ned her i verden, det er derfor det er så mange av oss;)

Bedre sint enn aldri[8D] Prøver å være litt mer sint, jeg.. haha

Neida, men jeg synes at "alt ordner seg for snille piker" er ganske bra[;)] For det gjør det faktisk (jaffal til nå[8D])

ORIGINAL: Lissyjane

Det som ikke dreper deg,gjør deg sterkere[;)]

Denne er ikke dum. Har mange ganger tenkt dette selv. Det er jaggu sant[:)]

Ja, holdt på å glemme: Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv! ;)

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: Tessy_

Give love, it's free! :D

Det skader ikke å gi et smil i hverdagen, eller en klem... Det koster så lite...

Sant så sant, men vi er vel ikke så flinke til å tenke og handle deretter[:)]Ikke alltid i hvertfall

Nei, derfor man bør prøve hardere på det[;)] Er det ikke det et motto er til for? [;)]

mitt er,har alltid vert,skal tatovere på meg...

CARPE DIEM

det er så sant[:)][:D]

ORIGINAL: EmsN

Ikke et direkte motto, men... Har bestandig prøvd og "leve" etter noe mamma sa: Det er en grunn til at du har 2 ører, men bare 1 munn..

Ellers er det vel litt: Du skal ikke sitte så trygt i ditt hjem og si "det er sørgelig, stakkars dem". Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv...

1. Er nok endel av oss som kunne trengt dette som motto, som kunne blitt bedre lyttere, aktive lyttere. Både til andre mennesker og til livet selv[:)]

2. Begge disse er gode og sanne.

Kloke motto[:)]

Jeg har aldri hatt noe motto, men har fått meg det etter jeg fikk barn. Og det er:

HOLD UT!

Kanskje ikke et så lystbetont motto hehe..., men tror det funker på sett og vis[:)]

Og hvor fikk jeg det fra? Jo, ingen ringere enn BlomsterFinn (Finn Schøll eller hvordan det skrives...)[:D] Han var på Go kveld Norge for lenge siden og ble spurt om hva som var nøkkelen til et godt samliv. Og da sa han (litt på fleip) : Hold ut! Ikke så romantisk, akkurat, men det ble litt morsomt. Og så fant jeg ut at dette i grunn var et veldig bra motto for min del. Ikke bare ift barnet mitt, altså, men sånn generelt når livet byr på utfordringer. Da er det rett og slett bare å holde ut[:)]

Hva med deg?[8|]

Jeg hadde alltid ett motto tidligere.. Når alle irundt meg spurte om jeg ikke hadde lyst på barn så avarte jeg; -JODA.. SELVFØLGELIG HAR JEG LYST PÅ BARN.. MEN JEG SKAL IKKE SETTE NOE BARN TIL VERDEN FØR JEG MØTER DEN MANNEN SOM FORTJENER Å BLI FRA TIL MINE BARN !!!!!!!!!

ORIGINAL: snuppe07ogspire09

Life is a bitch, and then you die. Det var mottoet i ungdomstia ja[8D] Tøft likzzom!

Nå er det vel: vær positiv så ordner alt seg[:)] Eller noe slik[:D]

Hehe[:D][:D]Et aldri så lite sprik mellom de to mottoene

"bak skyene er himmelen alltid blå, men det kan være vanskelig å tro når man ikke ser det"

og..

"Ingenting er umulig.. Og hvis det ER umulig, så tar det bare litt lenger tid.."

ORIGINAL: naftaline

Ingenting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid enn det vanskelige. [:D] 

Min sambo som lærte meg dette før vi ble sammen.

Da tror jeg vi kan konkludere med at du har fått det en fin samboer[:)]

ORIGINAL: talata

I fylla har jeg ett annet motto: Sex løser alt, absolutt alt! Til gubbens store fortvilelse [8D]

Hahaha[:D][:D]

ORIGINAL: Shanett

Ingenting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid.

Egentlig sambo sitt men prøver å leve etter deg jeg og..

har også dette:
Har du lyst har du lov,har du vett lar du være.
Den funka ikke i tenårene den[;)]

Vet ikke om den funker ennå for min del[8D][:D]

ORIGINAL: Mamma t Ovedie

Jeg har aldri hatt noe motto, men har fått meg det etter jeg fikk barn. Og det er:

HOLD UT!

Kanskje ikke et så lystbetont motto hehe..., men tror det funker på sett og vis[:)]

Og hvor fikk jeg det fra? Jo, ingen ringere enn BlomsterFinn (Finn Schøll eller hvordan det skrives...)[:D] Han var på Go kveld Norge for lenge siden og ble spurt om hva som var nøkkelen til et godt samliv. Og da sa han (litt på fleip) : Hold ut! Ikke så romantisk, akkurat, men det ble litt morsomt. Og så fant jeg ut at dette i grunn var et veldig bra motto for min del. Ikke bare ift barnet mitt, altså, men sånn generelt når livet byr på utfordringer. Da er det rett og slett bare å holde ut[:)]

Hva med deg?[8|]

Jeg hadde alltid ett motto tidligere.. Når alle irundt meg spurte om jeg ikke hadde lyst på barn så avarte jeg; -JODA.. SELVFØLGELIG HAR JEG LYST PÅ BARN.. MEN JEG SKAL IKKE SETTE NOE BARN TIL VERDEN FØR JEG MØTER DEN MANNEN SOM FORTJENER Å BLI FRA TIL MINE BARN !!!!!!!!!

Og selvfølgerlig; DET ORDNER SEG ALLTID FOR SNILLE PIKER.. gjør jo det selv om vi trenger en vask innimellom [;)]

Mitt er: ELSK MEG MEST NÅR JEG FORTJENER DET MINST!!! Det tenker jeg ofte på når barna gjør ting som irriterer meg...[:)].

Back
Topp