Hva er ditt motto?

Juliette

Forumet er livet
Jeg har aldri hatt noe motto, men har fått meg det etter jeg fikk barn. Og det er:

HOLD UT!

Kanskje ikke et så lystbetont motto hehe..., men tror det funker på sett og vis[:)]

Og hvor fikk jeg det fra? Jo, ingen ringere enn BlomsterFinn (Finn Schøll eller hvordan det skrives...)[:D] Han var på Go kveld Norge for lenge siden og ble spurt om hva som var nøkkelen til et godt samliv. Og da sa han (litt på fleip) : Hold ut! Ikke så romantisk, akkurat, men det ble litt morsomt. Og så fant jeg ut at dette i grunn var et veldig bra motto for min del. Ikke bare ift barnet mitt, altså, men sånn generelt når livet byr på utfordringer. Da er det rett og slett bare å holde ut[:)]

Hva med deg?[8|]

ikkeno, men det rimer på lotto!!!!! 

artig sitat fra Løvenes konge......[;)]

Det enkle er ofte det beste! 

Ofte praktisert hos oss,ja [:D]

Så gjør dere ingen bekymringer for morgendagen; morgendagen skal bekymre seg for seg selv. Hver dag har nok med sin egen plage.

mitt motto ,  henta fra matteus evangeliet..

Skjebnen gir deg ikke mer enn du klarer!

Give love, it's free! :D

Det skader ikke å gi et smil i hverdagen, eller en klem... Det koster så lite...

I fylla har jeg ett annet motto: Sex løser alt, absolutt alt! Til gubbens store fortvilelse [8D]

ORIGINAL: Labambie

Ikke gjør i dag, det mora di kan gjøre i morra! - min kjørelærer..

[8D][8D][8D][8D][8D]

Neida, det er ikke sånn altså... Jeg har vel egentlig ikke noe motto.. Prøver å tenke at etter regn kommer sol, uansett.

Hehe. Får ikke håpe dattera di får det som motto[:D]

Ja, det er jo sant, at sola kommer til slutt

Ingenting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid.

Egentlig sambo sitt men prøver å leve etter deg jeg og..

har også dette:
Har du lyst har du lov,har du vett lar du være.
Den funka ikke i tenårene den[;)]

ORIGINAL: snap

ikkeno, men det rimer på lotto!!!!! 

artig sitat fra Løvenes konge......[;)]

Hehe, ikke dum[:D]

lev dagen i dag som om det skulel være den siste. (etetr jeg ble utsatt for blind vold)

Ikke gjør mot andre som du ikek vil de skal gjøre mot deg

Hvis du ikek har noe pent å si, så ikke si noe i det hele tatt. (bambi faktisk. Lilel trampe sier det[:D])

ORIGINAL: MercedesBærta.

Det enkle er ofte det beste! 

Ofte praktisert hos oss,ja [:D]

Oh yes![:D]

Hold ut ja hehehe gjør jo ikke annet[:o][:D]

Mitt er vær mot andre som du vil at de skal være mot deg

Never give up

What doesn't kill u make u stronger

glemte : det fins ikke noe problemer, bare utfordringer

ORIGINAL: alltidlente

Surviving is the key to survival og I'll swallow an elephant if it means 5 minuts of quiet er mine livsmotto..

Begge kommer fra vnninna mi som har firlinger [;)][:D]

Skjønner hu har valgt disse som motto[:D][:D]

ORIGINAL: tipp

lev dagen i dag som om det skulel være den siste. (etetr jeg ble utsatt for blind vold)

Hvis du ikek har noe pent å si, så ikke si noe i det hele tatt. (bambi faktisk. Lilel trampe sier det[:D])

Eminem også..Husker ikke hvordan sang det var[:D]

ORIGINAL: EmsN

Ikke et direkte motto, men... Har bestandig prøvd og "leve" etter noe mamma sa: Det er en grunn til at du har 2 ører, men bare 1 munn..

Ellers er det vel litt: Du skal ikke sitte så trygt i ditt hjem og si "det er sørgelig, stakkars dem". Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv...

den sa faktisk ganske masse[:)]den tar jeg med meg videre[:)]

ORIGINAL: AB

Så gjør dere ingen bekymringer for morgendagen; morgendagen skal bekymre seg for seg selv. Hver dag har nok med sin egen plage.

mitt motto ,  henta fra matteus evangeliet..

Oj, denne var fin! ååå, skulle ønske jeg var flinkere til å ta kun 1 dag av gangen, ikke bekymre meg for morgendagen og fremtiden. Takk![:)]

ORIGINAL: Shanett

ORIGINAL: tipp

Eminem også..Husker ikke hvordan sang det var[:D]

han har vel fått det fra trampe han og[:D]

ORIGINAL: talata

Skjebnen gir deg ikke mer enn du klarer!

Denne liker jeg veldig godt! Denne er viktig! Takkesen[:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp