Hva er ditt favorittprogram?

Ser ikke på tv lengre, men Greys har vært favoritten i mange år. Nå derimot syns jeg det er på tide at Greys pakker sammen før de drar det for langt og det bare er alt for tynn saft igjen.

Game of Thrones, Gilmore Girls og Sex and the City er nok andre favoritter, men de to siste er jo avsluttet for årevis siden. Går stadig tilbake og ser på dvd da. :)

Nope. Men før når frustrerte fruer gikk så MÅTTE jeg se det :)

Nei, har ikke en gang tuneren koblet til tven. Klarer ikke følge med ting på tven, ser serier på netflix og nett, så jeg får sett serien litt raskere.

Greys anatomy er det eneste jeg følger med på TVn, men vi ser på flere serier. Walking Dead, The 100, Flash, Arrow, Supernatural ++ Nå starter vel snart Game ofte Thrones også

Jeg ser på paradise Hotel om dagen, men det er ingen krise hvis jeg ikke får sett på det :)

Boligjakten! Eeelsker sånne eiendomsprogrammer og håper Lukket visning kommer tilbake!

Superoppusserne hadde jeg på opptak. Men nå er de ferdige... :o Gikk fort det.

Har vært tilhenger av home and away siden jeg var liten, så det ser jeg hver kveld. Ser også greys og suits når det går. Men streamer eller ser alt på nett på kvelden. Er vel bare i helgene jeg ser på tv direkte :-)

Også har jeg faktisk fått dilla på Bolighjelperne som går på tv2. Ser på sumo når jeg har tid :-)

Back
Topp