Hva er ditt desidert beste kjøp til babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Hvorfor er det det beste kjøpet?
Å hva er det mest unødvendige kjøpet?

Siden vi har arvet alt vi trenger og har en del fra før, så har jeg kjøpt omtrent bare to "ting", og det er sånn koppholder til vogna, og en solskjerm som heter buggy buddy. Den solskjermen er ganske kjekk da, bruker den både på vogna og i bilstolen.

Syns ikke vi har noen unødvendige ting, men så har jeg jo heller ikke kjøpt noe da. Var litt unødvendig med sånn 40 bodyer i str 62, så jeg plukket vekk massevis bare for å få bedre plass i skuffen.

Oh, vi fikk låne en babynest, den leverte jeg tilbake helt ubrukt.

Last edited:
Oi, mye som er det beste kjøpet egentlig.. vogna, babycallen og ammeputa kommer hvertfall høyt opp på lista [emoji4]
Tror ikke vi har kjøpt (eller fått) noe som har vært totalt unødvendig, men vippestolen er ikke blitt brukt veldig mye hvertfall [emoji39]

Babycall ja, den måtte vi jo ha. Brukes daglig. Ammeputa brukte jeg bare litt, hadde fint klart meg uten, men kjekt i begynnelsen.

Bedside crib har desidert vært det beste kjøpet, selv om baby call og bilstoladaptere til vogna og har vært veldig kjekt å ha! [emoji2]

Vippestolen er vel brukt Max en halvtime totalt sett til nå, så foreløpig er den rimelig unødvendig.. [emoji14] Og klær med hette, helt wasted! [emoji13]

Beste; Ubbi bleiebøtte, Neonate Babycall, Babyzen Yoyo+ og Babynest

Verste; Vugge... Den gidder han ikke å bruke..

Chicco next to me. trangt om 4 skal ligge i sengen vår.. Med en akrobat på 2 år er det tryggere med egen seng til lille og ikke plass til større barneseng

Vippestol [emoji2]
Klær med hette [emoji53] Ikke kjøpt det selv, men fått

Og nyfødtsetet til tripptrappen! Hadde alt stolen, så fikk kjøpt et sete brukt. Supergreit til middag og når jeg styrer på kjøkkenet, han syns stort sett det er fint å sitte der og se på at vi holder på.

Masse gode kjøp her også, newborn setet, vogna, bilstolen, tynne heldresser i ull når ho var lita. Nå er stavmikser, isbitformer, og det geniale trikset med bare vann på tørre engangskluter oppi en boks til "våtservietter" når vi er på tur. Da hun her reagerer på vanlige våtservietter :(

Masse for mye arveklær har gjort at det har gått i surr med klær, pluss sanne tykkere heldresser med hette har vært unødvendig hittil. Ellers har ammepute og babynest blitt brukt mindre enn jeg tenkte.

Kunne tenkt meg større bad så jeg kunne hatt et ordentlig stellebord med badekar og masse skuffer!

Beste kjøp; bæresjal, vippestol, bilstolpose

Unødvendig; heldresser har vi ikke hatt bruk for før nå når hun ble 4 mnd, babynest har blitt lite brukt men kjekt å ha i båten da :) vugge.. den sov hun i kun de første 2 ukene :)

Bedside crib! Det har virkelig reddet nattesøvnen :) Aner ikke hvordan folk som har barnet på sitt eget rom klarer seg ...

Vippesyol og ringslynge her som favoritt. Ingen bomkjøp igrunn, hsr kjøpt litt etter litt ettersom behovene har dukka opp

Arvet og fått det meste. Bæresjalet kjøpt brukt for 200,- må være det beste kjøpet. Krybben et sjelden i bruk, men vi har ikke gitt opp håpet ennå! Det lille vi har kjøpt av klær selv kunne vi nok også droppet...

Back
Topp