kakemonster
Betatt av forumet
Det lurer jeg på! Det som har fungert før fungerer ikke nå lenger...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På kvelden? Da legger jeg henne bare i senga, så ligger hun og pludrer litt, og sovner ganske fort. Etter amming og bleieskift legger jeg henne tilbake i senga, og det samme skjer. Har ikke hatt problemer med det, så har ikke noen tips... Hva er det dere har gjort til nå, som ikke funker lenger?happyhope skrev:
Babynov11 skrev:
På kvelden? Da legger jeg henne bare i senga, så ligger hun og pludrer litt, og sovner ganske fort. Etter amming og bleieskift legger jeg henne tilbake i senga, og det samme skjer. Har ikke hatt problemer med det, så har ikke noen tips... Hva er det dere har gjort til nå, som ikke funker lenger?happyhope skrev:
Jeg har ammet henne liggende på kvelden, også har hun spist til hun sovnet, også har jeg lagt henne i senga. Ellers har jeg matet henne sittende og latt henne sovne på arma mi og så lagt henne. I natt holdt jeg på helt til kl 4 før hun sovnet skikkelig. Prøver med tutt og kosepledd og sove i bag og og og..... Hun klarer ikke å roe seg selv ned i senga/bagen, hun skriker og kaver seg opp. Blir sliten av samme maratonen hver kveld, men det er vel bare en periode håper jeg..
Jøsses, så mange som har rutiner. Her tar vi det som det kommer. Stresser ikke med å få unger i seng.. har aldri hatt problemer med å få Pernille eller Casper til å sovne/sove *bank i bordet*Freyr skrev:
Jeg sover med Casper og Knut sover med Pernille. Ingen triks eller tips... bare samsoving. :)
Jøsses, så mange som har rutiner. Her tar vi det som det kommer. Stresser ikke med å få unger i seng.. har aldri hatt problemer med å få Pernille eller Casper til å sovne/sove *bank i bordet*Freyr skrev:
Jeg sover med Casper og Knut sover med Pernille. Ingen triks eller tips... bare samsoving. :)