Hva er dine planer...

Juba juba blir bra i helga, dit skal vi også, satser på godt vær....

Ellers er planene å overleve uka på jobb...og strikke da...hehe

Blir sikkelige regnvær ser jeg.. Hurra for regnponcho og Bartland :D

Jobbings idag og på torsdag, og ellers full avslapning! Fredag er det sommerfest med jobben på kvelden, og i helgen blir det familiekos med snuppa & bonusgutten :) Sommeren skal jo komme nå, så satser på litt soling også ;D haha

Jobbings idag og på torsdag, og ellers full avslapning! Fredag er det sommerfest med jobben på kvelden, og i helgen blir det familiekos med snuppa & bonusgutten :) Sommeren skal jo komme nå, så satser på litt soling også ;D haha

Hvor i landet er du da? Her lar iallefall sommeren vente på seg...

Jeg er i rede-bygging-modus,så hele huset skal pyntes og stelles!og så er den ene broren min hjemme fra sjøen,så kommer nok til å være på hjemme der jeg egentlig ee fra for å være m mamma å de og søsknene mine mens mannen er på jobb!:)

En seinvakt igjen før jeg og eldste reiser til Sandefjord i morgen :) Han gleder seg så til vi skal fly og at han skal få være sammen med bestekompisen (fetteren sin) helt til mandag!

Gleder meg så til å få oppleve litt sommervær, her på Vestlandet er det jo regne høsten for tida :p

En seinvakt igjen før jeg og eldste reiser til Sandefjord i morgen :) Han gleder seg så til vi skal fly og at han skal få være sammen med bestekompisen (fetteren sin) helt til mandag!

Gleder meg så til å få oppleve litt sommervær, her på Vestlandet er det jo regne høsten for tida :p

Ja, veldig og det. Grusomt vær i Bergen om dagene:S!!

Kose dere masse på tur:) Når jeg hører Sandefjord tenker jeg med engang på Strømstad-Sandefjord båten:P

Back
Topp