Hva er dine planer...

Jobb, sommerfest i barnehagen og Juba Juba festival i helgen (for barn) :)

Hele uka?
Ingenting:D
Trimme hundene, trene, vaske hus, lage middager, bake brød, lunsj med venninne, hyttetur med naboene i helga.

Jobbe, bli frisk fra forkjølelse. Ut å spise på fredag med lokal Barselgruppe med menn. Gleder meg

Hele uka?
Ingenting:D
Trimme hundene, trene, vaske hus, lage middager, bake brød, lunsj med venninne, hyttetur med naboene i helga.

Var jo litt det da. Kan ikke si at det er ingenting:P

Var jo litt det da. Kan ikke si at det er ingenting:p
Bare kos :)
Trimme hundene og meg selv og lage middag gjør jeg hver dag. Så egentlig er det hyttetur og lunsj som er ekstra denne uka. Blir ei fin uke :)

Bare kos :)
Trimme hundene og meg selv og lage middag gjør jeg hver dag. Så egentlig er det hyttetur og lunsj som er ekstra denne uka. Blir ei fin uke :)

Jaja, men det er jo veldig kjekt:) Hyttetur er kos:) Langt til hytten da:)?

Her er det 6vakter denne uken, pga.arbeidshelg.
Så er det fysioterapeut og gravidtrening.
Shopping med ei venninne til helgen.
Bowling og pizza med et vennepar.

Eksamens lesing, jordmortime i dag, eksamen på torsdag og personaltur til helgen! <3

Jobb, Vår-messe i bhg, møte i klubben (NMK Sarpsborg-Rudskogen) ifht neste banekjøring, lufte hunden, lage middag, vaske, rydde, bursdag for bestevennina på lørdag

Travel uke, just as I like it

Lese til eksamen og ha eksamen. Men i morgen er det OUL så da har jeg noe å se frem til innimellom all lesingen :D :D

Har vært planleggingsdager i barnehagen i to dager nå, så jobb i tre dager. er eksamen for elevene mine på fredag så blir litt ekstra lange dager på jobb med eksamensforberedelser. I morgen er det OUL og fysiotime. På fredag henter jeg ny bil og mamma kommer! På lørdag er det bursdags-dame-lunsj for svigerinnen min som blir 46 og Odd Nordstoga utekonsert på kvelden. På dagen på lørdag er det også marked/festival her så må ut med barna før lunsjen, samt så kan mannen være der litt alene når jeg er på lunsj. Søndag er det ingen planer og godt er det!

Back
Topp