Hva er dine planer i helgen?

I helgen drar 14 åringen og 7 åringen til sin andre forelder og de blir borte hele ferien. Blir en helg hvor far må ta minste mest fordi jeg må hvile. Er så trøtt og kvalm :(

Jeg skal på et årsmøte som inkluderer overnatting og det blir første natt borte fra min nesten toåring. Jeg kommer ikke til å sove ett sekund en gang :dead:

Jeg våger meg på helgetur til Budor etter å ha vært hjemme i 2 uker grunnet kvalme og trøtthet, men kjenner jeg er skikkelig spent på hvordan det går:nailbiting: Samboer, 2-åringen og meg, resten av min nærmeste familie er der også. Sett bortifra min kvalme ligger alt til rette for en fin helg. Kanskje litt miljøforandring gjør godt:happy:

Hjemme og slappe av bare, og forhåpentligvis gå en lang og god tur dersom formen tillater. Har noen vage planer om noe fastelavnsbolle-baking også :happy:

Skal i venninnemiddag i morgen. Håper jeg klarer å skjule kvalmen. Kun en der som vet at jeg er gravid, og er ikke klar for å fortelle det til alle enda (er 9+3 i morgen). :smiley-ashamed004

Planen for helgen blir å feire pappas bursdag og fortelle om graviditeten. Helst få til et formiddagsbesøk hos mamma også så får de vite det samme dagen. Hun er glad i å strikke så tar med noen strikkehefter med babyoppskrifter (muligens med kopi av ultralydbilder), så tenker jeg hun forstår det ganske raskt.
Noen tips til å fortelle det til pappa? Tidligere har vi gitt smokk hvor det sto bestefar på.

Skal i selskap/fest med noen venner i morgen. Kjenner jeg gruer meg litt mtp formen :confused: Håper det går greit… Vi kommer antakelig til å fortelle om graviditeten da, men jeg har ikke helt bestemt meg ennå:shy:

Back
Topp