Hva er dine planer i helgen?

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Januarlykke 2026
Snikksnakk-tråd :cool: Denne kan svares på hver uke! Hva skal du i helgen?

Jeg har dessverre arbeidshelg, så blir ikke noe helgemodus på meg :shifty: Jobber kveldsvakt på lørdag og dagvakt på søndag. Mannen og barna får kjøre sitt eget løp :p

Vi skal på Ikea og gå en laaaaang tur med hunden. Han har blitt litt tilsidesatt etter at jeg begynte tilbake i fulltidsjobb samtidig som jeg ble gravid og minste mann akkurat har begynt i barnehage med all sykdom og drama som hører til. Så en skikkelig fjelltur fortjener hunden i helgen :)

På søndag skal vi feire tantebarn som blir 4 år. På lørdag må vi ut og kjøpe bursdagsgave :hilarious:

Blir Oslotur og kickoff med jobben :hello2 Bare krysser fingrene for at kvalmen ikke møter meg på flyet:hilarious:

På lørdag blir det en digg spinningtime etterfulgt av smalahove til middag, jeg har en litt matsær mann :hilarious: Godt med noe salt til middag når jeg er kvalm

På lørdag blir det en digg spinningtime etterfulgt av smalahove til middag, jeg har en litt matsær mann :hilarious: Godt med noe salt til middag når jeg er kvalm
Har hørt om mye rart gravide kan fyse på, men smalahove må jeg si har tatt medaljeplassen :hilarious:

De fleste jeg kjenner sliter med å spise smalahove når de ikke er gravide - så veldig imponert av deg her nå :gen014

Har hørt om mye rart gravide kan fyse på, men smalahove må jeg si har tatt medaljeplassen :hilarious:

De fleste jeg kjenner sliter med å spise smalahove når de ikke er gravide - så veldig imponert av deg her nå :gen014
Jeg har blitt helt herdet av min jakt og fiske mann etter 11 år :hilarious: Smalahove har vi ca tre ganger i året, oftere enn pinnekjøtt:laughing025

Mannen og de to eldste barna skal bort en tur på lørdag formiddag. Minste skal være hos bestemoren sin mens de er borte, så jeg blir helt alene, all by myself :biggrin Jeg skal sikkert sove eller sy :smug: Vurderer å ta en tur til mamma og pappa i løpet av helga også:love017

Det blir familiemiddag hos mamma og pappa :Heartred

Bollesøndag med storfamilien på søndag, gleder meg!

Mannen og de to eldste barna skal bort en tur på lørdag formiddag. Minste skal være hos bestemoren sin mens de er borte, så jeg blir helt alene, all by myself :biggrin Jeg skal sikkert sove eller sy :smug: Vurderer å ta en tur til mamma og pappa i løpet av helga også:love017
Gammel er minste? :)

Back
Topp