Hva er dine mest konservative syn?

Hysj...

Glad i forumet
Hva er dine mest konservative syn?

Her er mine:

Jeg er i mot masse innvandring.

Jeg er i mot at homofile får adoptere.

Jeg er i mot at man skal få konfirmere seg hvis det ikke er i kirken.

hm

at det er uvitende og innsnevra folk fra bøgda som er skeptisk til folk som er mørk i huden /folk i hijab/ generell fremmedfrykt.

Jeg er imot sæddonasjon med anonym donor.

Skal alle inn og bruke hysjbruker. Være like feig som deg ts.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Utrolig teit! Dette vil jeg si er en provoserende tråd! Og ts er trangsynt!

Jeg er i mot misbruk av hysjbruker til slike tråder som dette. ;)

* på mobil *

Jeg har ihvertfall ikke tenkt til å komme med mine holdninger her hvor TS ikke tør å stå frem med nick.

Jeg er personlig imot abort. Men det gjelder vel mest meg selv. Kunne aldri gjort det.
Det betyr ikke at jeg slenger det i trynet på venninner som er i en vanskelig situasjon og velger annerledes enn meg.

Tja.
Jeg er totalt i mot narkotika og kunne aldri i livet ha prøvd noe som helst i den kategorien, unntatt det man får av leger på sykehuset.

Og jeg tenker at røyk er noe som burde fjernes fra jordas overflate omtrent. Tenk all den dyrkbare marka man heller kunne dyrket mat på, og hvor mye bedre det hadde vært hvis ingen røkte i det hele tatt? Vet jo at det er en utopi som ikke er realistisk på noe vis...

Jeg vet ikke om det kan kalles konservativt, jeg er vel heller demokratisk og mener at alle burde ha rett til å være den de er og være trygge. Jeg fantaserer egentlig om et mer moderne samfunn hvor alle mennesker arbeidet med ett eller annet som var til felles gode for alle, og pengene var mer jevnt fordelt mellom vaktmestere og sykepleiere og administrerende stillinger osv.

Er nok i mot masseinvandring, narkotika og mobbing.. men når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor TS kan stå frem med sin profil jeg heller.. høl i huet :cwm

Kan jo føye til at jeg ikke er noen fan av å døpe når man ikke faktisk har tenkt å oppdra barnet i kristen tro, da. På de jentene jeg har gått på skole med som har fått barn så virker det som om de døper bare for å ha faddere.

Har ikke så mange konservative meninger så å si ingen. Er for selvbestemt abort, synes det er viktig. Er en del som sier at de er imot fordi moren må ta ansvar når har blitt gravid. Ikke alle klarer og ta ansvar og da er abort mye bedre alternativ. For mange om det ikke er mulig emd selvbestemt abort ender det opp med at barnet vokser opp kanskje blir kriminell, eller moren prøver og ta selvmord osv. Eller barnefar prøver og knivstikke moren fordi ikke vil ha barn likevel. Slike tragiske ting. Men i en helt idealistisk verden skulle selvsagt ikke abort funnes. Men verden er ikke idealistisk derfor synes jeg abort er veldig fint at finnes slev om det er tragisk.

Mest ekstreme jeg mener er at det skulle vert ekstremt lange straffer for pedofili og overgrep mot barn! Også skulle ikke fengslene vert så fine. De skulle vert kjipe. Fangene kunne jobebt med og sortere søppel eller noe. Er jo mange mennesker som har ganske kjipe jobber uten at de har gjort noe galt. Mange mennesker har det også veldig vondt lever med store smerter i en seng på sykehus uten at de har gjort noe galt. Også skulle de det gjelder eksempel de som har voldtatt barn fått bøter i tillegg eksempelvis 500 000 kr i bot for voldtekt + straffe-arbeid. Fengsel er ekstremt dyrt for samfunnet koster gjerne 400 000 årlig for en fange! Og litt av dette kunne fangene betalt selv. Egentlig så kunne en bare drept noen av de verste fangene tatt livet av de så hadde en spart masse penger og kunne bygget fine sykehus og mye annet samfunnsnyttig, istedenfor og bruke så masse penger på overgripere.

Egentlig så har jeg aldri møtt på noen som har sagt meg i mot mitt ekstreme syn på og gi fangene forferdelige straffer.

Kanskje er det fordi ingen føler seg noe ille berørt og ingen føler det gjelder dem så de ikek bryr seg så veldig. Eller kanskje de synes det er godt med den rake motsetningen i synspunkt da de fleste mener fengslene er for fine?!

Jeg er ekstremt konservativ på en del ting, men tror faktisk jeg skal holde det for meg selv så jeg ikke provoserer halve BV :)

Kan jo føye til at jeg ikke er noen fan av å døpe når man ikke faktisk har tenkt å oppdra barnet i kristen tro, da. På de jentene jeg har gått på skole med som har fått barn så virker det som om de døper bare for å ha faddere.
Enig i den

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Jeg er i mot at homofile og lesbiske skal få adoptere barn.
Kanskje provoserende men jeg er av den mening om at det å kunne få barn IKKE er en menneskerett.
Det er en gave og en evne man har fått fra naturens side og har man to peniser så er det ikke naturlig riktig at man skal kunne forplante seg...

Når det er sagt har jeg full forståelse for par med problemer og nedsatt fruktbarhet som tyr til hjelp for å kunne få barn. Blir igjen anderledes for meg. ;)

Jeg er fryktelig imot mobbing og har faktisk stanset bilen en gang og gått bort til fremmede barn fordi jeg så en gutt som ble mobba. Er det noe som provoserer meg så er det virkelig mobbing!

Jeg er i mot dåp om man ikke har tentk til å virkelig oppdra barnet i kristen tro. Kunne aldri valgt det for mitt barn fordi det er ''tradisjon''. Ser på barn som et enkelt individ som selv må få lov til å velge sin tro når h*n er moden for det.

Jeg er imot masseinvandring og mener at utlendingene og asylsøkerne som kommer til Norge burde ''fornorskes'' mye mer enn per i dag.
Gjennom aktive norsk kurs, opplæring i kristendom (ikke noe som helst krav om konvertering i den forstand men krav om at de gjorde seg kjent med Norske verdier som trossamfunn) og virkelig måtte bli kjent med den norske kulturen.
Også strengere regler og større krav for å kunne få for økonomisk støtte gjennom NAV.

Tror jeg setter en strek der så jeg ikke hisser på meg noen (flere). :P

Back
Topp