Jeg er i mot at homofile og lesbiske skal få adoptere barn.
Kanskje provoserende men jeg er av den mening om at det å kunne få barn IKKE er en menneskerett.
Det er en gave og en evne man har fått fra naturens side og har man to peniser så er det ikke naturlig riktig at man skal kunne forplante seg...
Når det er sagt har jeg full forståelse for par med problemer og nedsatt fruktbarhet som tyr til hjelp for å kunne få barn. Blir igjen anderledes for meg.
Jeg er fryktelig imot mobbing og har faktisk stanset bilen en gang og gått bort til fremmede barn fordi jeg så en gutt som ble mobba. Er det noe som provoserer meg så er det virkelig mobbing!
Jeg er i mot dåp om man ikke har tentk til å virkelig oppdra barnet i kristen tro. Kunne aldri valgt det for mitt barn fordi det er ''tradisjon''. Ser på barn som et enkelt individ som selv må få lov til å velge sin tro når h*n er moden for det.
Jeg er imot masseinvandring og mener at utlendingene og asylsøkerne som kommer til Norge burde ''fornorskes'' mye mer enn per i dag.
Gjennom aktive norsk kurs, opplæring i kristendom (ikke noe som helst krav om konvertering i den forstand men krav om at de gjorde seg kjent med Norske verdier som trossamfunn) og virkelig måtte bli kjent med den norske kulturen.
Også strengere regler og større krav for å kunne få for økonomisk støtte gjennom NAV.
Tror jeg setter en strek der så jeg ikke hisser på meg noen (flere).