Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bakingdet er vell den største
ingenting får meg til å slappe bedre av
Strikker litt innimellom men da kun tepper for noe annet kan jeg ikke
Jeg elsker musikk å synger selv ( men da bare i bilen eller hjemme)
Å så leser jeger ikke en reser der heller pga lese å skrive vansker men man kan jo bare bli bedre så jeg prøver å få lest litt hver dag
da går det i krim/trillere
Å så skal vi begynne å teste ut dette geocashing greiene![]()
virker veldig gøy
å serlig siden barna kan være med å vi får masse frisk luft i tillegg
![]()

- Hvis shopping er en hobby/interesse så er det isåfall min også!
- Har en liten valp som jeg skal begynne å trene til å gå kadaversøk nå, så blir mange turer i fjellet i sommer hvis formen tillater det.
Vis vedlegget 109870
- INTERIØR! En av mine hoved interesser, elsker det og kan sitte i flere timer og bla etter inspirasjon på nettet og interiørgrupper på facebook. Synd det er dyrt og holde på med!
- Er egentlig en guttejente på mange områder, vokste nærmest opp i garasjen med pappa og derfor er jeg veldig interessert i alt som har med motor og gjøre.
- Elsker å gå turer i fjellet/skogen med musikk på ørene, så er definitivt en friluftsjente som trives i naturen. Jakt, fiske osv. er absolutt noe jeg interesserer meg for.
Med andre ord er jeg ikke en typisk husmor som elsker strikking, baking osv. som de fleste andre. Jeg kan både strikke og bake med kjeder meg for fort![]()
Det kommer an på dagshumøretKjekt da. Mye baking her ogsåHva liker du helst bake?
Åh, skulle ønske jeg kunne strikke selv. Ikke tålmodighet til å lære heller vettu![]()
Holder du på med noen bok nå da?
Geocashing er ikke dumt![]()
Så gøy da. Er du flink å pynte? Kunne tatt bestillinger liksom?Det kommer an på dagshumøreti dag passa det fint med lette små kaker men elsker å sitte å fulle med større kaker å prøve å pynte de fint
Jeg skulle ønske jeg kunne strikke skikkelig jeg åmen kan bare rett
hehe
Skal begynne på en som heter rovdyret av Sharon sala nåakkurat ferdig med den som kom ut først : ingenmannsland
å den første car super spennende så gleder meg til å komme i gang med denne
Er foresten med i en bok klubb : harlequuin bestselgerebare masse spennende bøker
får to hjem hver mnd
![]()
Hehe er vell ikke Helt det enda neiSå gøy da. Er du flink å pynte? Kunne tatt bestillinger liksom?![]()
Jaja, bedre enn meg![]()
Det er jo veldig greit med en bokklubb hvor du får bøker som passer deg da![]()