Hva er dine hobbyer og interesser?

Baking :D det er vell den største :D ingenting får meg til å slappe bedre av :D
Strikker litt innimellom men da kun tepper for noe annet kan jeg ikke :p
Jeg elsker musikk å synger selv ( men da bare i bilen eller hjemme :p)
Å så leser jeg :) er ikke en reser der heller pga lese å skrive vansker men man kan jo bare bli bedre så jeg prøver å få lest litt hver dag :D da går det i krim/trillere :)

Å så skal vi begynne å teste ut dette geocashing greiene :p :D virker veldig gøy :D å serlig siden barna kan være med å vi får masse frisk luft i tillegg :D

Elsker shoppe, spesielt til guttene.
Reise er en stor interesse.
Decoupage.
Samler på vintage vesker.
Ser ufattelig mye film.
Leser mye.
Baking.
Fjellturer

Baking :D det er vell den største :D ingenting får meg til å slappe bedre av :D
Strikker litt innimellom men da kun tepper for noe annet kan jeg ikke :p
Jeg elsker musikk å synger selv ( men da bare i bilen eller hjemme :p)
Å så leser jeg :) er ikke en reser der heller pga lese å skrive vansker men man kan jo bare bli bedre så jeg prøver å få lest litt hver dag :D da går det i krim/trillere :)

Å så skal vi begynne å teste ut dette geocashing greiene :p :D virker veldig gøy :D å serlig siden barna kan være med å vi får masse frisk luft i tillegg :D

Kjekt da. Mye baking her også:) Hva liker du helst bake?
Åh, skulle ønske jeg kunne strikke selv. Ikke tålmodighet til å lære heller vettu:P

Holder du på med noen bok nå da?:)

Geocashing er ikke dumt:D

- Hvis shopping er en hobby/interesse så er det isåfall min også!:-)

- Har en liten valp som jeg skal begynne å trene til å gå kadaversøk nå, så blir mange turer i fjellet i sommer hvis formen tillater det.

ImageUploadedByBV Forum1427627181.400729.jpg

- INTERIØR! En av mine hoved interesser, elsker det og kan sitte i flere timer og bla etter inspirasjon på nettet og interiørgrupper på facebook. Synd det er dyrt og holde på med!

- Er egentlig en guttejente på mange områder, vokste nærmest opp i garasjen med pappa og derfor er jeg veldig interessert i alt som har med motor og gjøre.

- Elsker å gå turer i fjellet/skogen med musikk på ørene, så er definitivt en friluftsjente som trives i naturen. Jakt, fiske osv. er absolutt noe jeg interesserer meg for.

Med andre ord er jeg ikke en typisk husmor som elsker strikking, baking osv. som de fleste andre. Jeg kan både strikke og bake med kjeder meg for fort :p

- Hvis shopping er en hobby/interesse så er det isåfall min også!:)

- Har en liten valp som jeg skal begynne å trene til å gå kadaversøk nå, så blir mange turer i fjellet i sommer hvis formen tillater det.

Vis vedlegget 109870

- INTERIØR! En av mine hoved interesser, elsker det og kan sitte i flere timer og bla etter inspirasjon på nettet og interiørgrupper på facebook. Synd det er dyrt og holde på med!

- Er egentlig en guttejente på mange områder, vokste nærmest opp i garasjen med pappa og derfor er jeg veldig interessert i alt som har med motor og gjøre.

- Elsker å gå turer i fjellet/skogen med musikk på ørene, så er definitivt en friluftsjente som trives i naturen. Jakt, fiske osv. er absolutt noe jeg interesserer meg for.

Med andre ord er jeg ikke en typisk husmor som elsker strikking, baking osv. som de fleste andre. Jeg kan både strikke og bake med kjeder meg for fort :p

Åhhhh, guuud så skjønn valp:D:D<3<3
Glemte nevne interiør selv. Det elsker jeg og. Så gøy å innrede og finne nye ting til huset. :D Hvordan stil har dere hjemme da?:)

Kjekt da. Mye baking her også:) Hva liker du helst bake?
Åh, skulle ønske jeg kunne strikke selv. Ikke tålmodighet til å lære heller vettu:P

Holder du på med noen bok nå da?:)

Geocashing er ikke dumt:D
Det kommer an på dagshumøret :D i dag passa det fint med lette små kaker men elsker å sitte å fulle med større kaker å prøve å pynte de fint :D

Jeg skulle ønske jeg kunne strikke skikkelig jeg å :D men kan bare rett :p hehe

Skal begynne på en som heter rovdyret av Sharon sala nå :) akkurat ferdig med den som kom ut først : ingenmannsland :D å den første car super spennende så gleder meg til å komme i gang med denne :D
Er foresten med i en bok klubb : harlequuin bestselgere :) bare masse spennende bøker :D får to hjem hver mnd :D

Det kommer an på dagshumøret :D i dag passa det fint med lette små kaker men elsker å sitte å fulle med større kaker å prøve å pynte de fint :D

Jeg skulle ønske jeg kunne strikke skikkelig jeg å :D men kan bare rett :p hehe

Skal begynne på en som heter rovdyret av Sharon sala nå :) akkurat ferdig med den som kom ut først : ingenmannsland :D å den første car super spennende så gleder meg til å komme i gang med denne :D
Er foresten med i en bok klubb : harlequuin bestselgere :) bare masse spennende bøker :D får to hjem hver mnd :D
Så gøy da. Er du flink å pynte? Kunne tatt bestillinger liksom?;)

Jaja, bedre enn meg:P

Det er jo veldig greit med en bokklubb hvor du får bøker som passer deg da:D

Jeg liker å trene, bake, lage mat, reise, stelle med hunden min, er veldig glad i dyr generelt. :)

Så gøy da. Er du flink å pynte? Kunne tatt bestillinger liksom?;)

Jaja, bedre enn meg:P

Det er jo veldig greit med en bokklubb hvor du får bøker som passer deg da:D
Hehe er vell ikke Helt det enda nei :p de eneste som bestiller her er barna :) hehe :) men er ikke så ofte jeg pynter slik som det med figurer å det hele :) det er helst i selskaper :) å det blir som regel deres selskaper :p

Jeg elsker å være ute i naturen, men i det siste har det vært altfor lite! Har heldigvis en jobb som gjør at jeg er på tur med 10 barn (og en voksen til) 2 dager i uka + turdag med hele barnegruppa (22) enda en dag, så får dekket litt av skog/bål og naturbehovet der også ;D

Ellers føles det nesten som at barna & samboeren min har blitt en hobby, for jeg liker aller, aller best å være sammen med dem på alt mulig rart :P

Ellers elsker jeg såklart også shopping, champagne, cafeliv og kjasekvelder med gode venninner :)

.. Egentlig skulle jeg gjerne hatt fler hobbyer!

Spiller trompet og piano, men trompet er hovedinstrumentet, så er ikke så flink på piano lengre, men spiller nå og da hjemme. Har brukt MYE tid på musikk oppigjennom.

Elsker å gå på tur i skogen og fjellet, men får ikke gjort det så ofte som jeg skulle ønske.

Har alltid vært en skikkelig lesehest, da jeg var yngre leste jeg hele tiden, men har ikke like mye tid lengre. Men har nå alltid ei bok på gang. Har vært med i bokklubb fra jeg var født omtrent, så får jo med meg en del uansett.

Er også ganske kreativ, elsker å lage ting, men driver mest med hekling for tiden, av og til litt sying, og så lager jeg alltid hjemmelaget kort.

Strikking, baking og å lage egne kremer og hudprodukter...og kjøkkenhagearbeid (plante, høste og lage div av det som dyrkes...). Ser her jeg høres relativt sær ut, og det er jeg nok :D har også kunstløp som en interesse og hobby...:p

Strikking er min største hobby. Lærte det for ca. Et år siden og syns det er kjempe artig :D men har desverre ikke hatt noe strikkelyst de siste ukene :/

Ellers så bruker jeg en del tid på hunden min, og ELSKER å lese! :D

Foto er min største hobby, og jeg er så heldig å ha det som jobben min også :) ellers så er tur, snowboard om vinteren og trening noe jeg er veldig glad i :) er en ordentlig reisehest, elsker å reise..
Liker matlaging men har ikke tid til det som hobby desverre...
Er ingen lesehest, så er veldig interessert i filmer, og ser mye film om kveldene :)

Last edited:
Har ikke så mange interesser men bruker tida mi på:

Strikking
Gå tur i skog og mark (eller bare i gatene rundt her)
Reise
Lese krimbøker
Dra på hyttetur
Være sammen med samboer, venner og familie

:)

Strikke, er ikke den flinkeste kan ennå ikke strikke mønster. Leser mye :) bake :) se film.

Back
Topp