Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ah, det hørtes ikke dumt ut det heller!Jeg spiser brød med Philadelphia og tomat- toppet med et lite dryss salt og pepper![]()

Jeg spiste/inhalerte tre kinder maxi igår. Den skulle blitt solgt som storplate!Ah, det hørtes ikke dumt ut det heller!![]()
Godt å høre flere inhalere sjokolade. Selv inhalerte jeg en halv sjokoladeplate før det gikk opp for meg hva som skjeddeJeg spiste/inhalerte tre kinder maxi igår. Den skulle blitt solgt som storplate!

Og for å svare på tråden. Jeg craver sjokoladeGodt å høre flere inhalere sjokolade. Selv inhalerte jeg en halv sjokoladeplate før det gikk opp for meg hva som skjedde![]()
![]()

Jeg er normalt veldig glad i potetgull og annen snacks, men der er det Kinder Maxi som har tatt meg nå. Kinder Maxi i storplate hadde vært en drøm. Men herregud, så skummelt! 

Åhh, kinder maxi i stoplate er drømmen!Haha, herlig!Jeg er normalt veldig glad i potetgull og annen snacks, men der er det Kinder Maxi som har tatt meg nå. Kinder Maxi i storplate hadde vært en drøm. Men herregud, så skummelt!
Og fruktbrus! Pepsi Max har jeg aldri vært noen stordrikker av, men det har vært godt. Nå greier jeg ikke tanken på svart brus i det hele tatt![]()

Livsfarlig!Åhh, kinder maxi i stoplate er drømmen!![]()
![]()

Huff ja, den middagsturen er fort litt skummel - spesielt om man i utgangspunktet er ganske sulten i tilleggAlt som er søtt og innholder sukkerprøver så godt jeg kan å ta litt frukt istedet, men den turen innom kiwi for å handle middag er farlig nå om dagen
![]()

Ja er jo sulten konstant såHuff ja, den middagsturen er fort litt skummel - spesielt om man i utgangspunktet er ganske sulten i tillegg![]()

og resten av dagen går det i minst 1 sommer-is og en halv bøtte perletomat ( de store bøttene så klart!!)
Åh nei!! Er du mye plaget med gallestein? Jeg gikk gallesteinsanfall forrige gang jeg var gravid, aldri hatt det før! Var visst noe som av og til skjedde under svangerskapet. Jeg visste ikke hva de intense smertene var, så jeg var inn og ut føden for kontroll. Jeg fikk fjernet min galleblære bare en uke eller så etter fødsel. Kjempekult å levere urinprøve og den mannlige legen bare "prøv å ikke få blod i urinprøven" og sykepleieren så helt himmelfallen ut "Hun fødte for 6 dager siden!! Det KOMMER til å være blod i prøven!! Herregud!!"Jeg har fortsatt lite matlyst, får kanskje i meg 2 polarbrød om dagen. Prøvde meg på kindermaxi her om dagen da jeg elsker den sjokoladen men utløste gallestein anfall![]()

Åh huff er det mulig, for en kommentarÅh nei!! Er du mye plaget med gallestein? Jeg gikk gallesteinsanfall forrige gang jeg var gravid, aldri hatt det før! Var visst noe som av og til skjedde under svangerskapet. Jeg visste ikke hva de intense smertene var, så jeg var inn og ut føden for kontroll. Jeg fikk fjernet min galleblære bare en uke eller så etter fødsel. Kjempekult å levere urinprøve og den mannlige legen bare "prøv å ikke få blod i urinprøven" og sykepleieren så helt himmelfallen ut "Hun fødte for 6 dager siden!! Det KOMMER til å være blod i prøven!! Herregud!!"![]()
![]()