Hva er dine cravings?

Visp

Flørter med forumet
Junispirene24❤️
Inspirert av tråden i maigruppa - hva er dine cravings for tiden?

For min del er det ristet grovbrød med brunost og Brelett, så å si det som finnes av creamy pasta-varianter der ute og Kinder maxi.

Jeg spiser brød med Philadelphia og tomat- toppet med et lite dryss salt og pepper :Heartred

Haha, herlig! :laughing002 Jeg er normalt veldig glad i potetgull og annen snacks, men der er det Kinder Maxi som har tatt meg nå. Kinder Maxi i storplate hadde vært en drøm. Men herregud, så skummelt! :smiley-ashamed004
Og fruktbrus! Pepsi Max har jeg aldri vært noen stordrikker av, men det har vært godt. Nå greier jeg ikke tanken på svart brus i det hele tatt :bag:

Alt som er søtt og innholder sukker :oops: prøver så godt jeg kan å ta litt frukt istedet, men den turen innom kiwi for å handle middag er farlig nå om dagen :happy3

Haha, herlig! :laughing002 Jeg er normalt veldig glad i potetgull og annen snacks, men der er det Kinder Maxi som har tatt meg nå. Kinder Maxi i storplate hadde vært en drøm. Men herregud, så skummelt! :smiley-ashamed004
Og fruktbrus! Pepsi Max har jeg aldri vært noen stordrikker av, men det har vært godt. Nå greier jeg ikke tanken på svart brus i det hele tatt :bag:
Åhh, kinder maxi i stoplate er drømmen! :smiley-angelic001 :hilarious::hilarious:

Alt som er søtt og innholder sukker :oops: prøver så godt jeg kan å ta litt frukt istedet, men den turen innom kiwi for å handle middag er farlig nå om dagen :happy3
Huff ja, den middagsturen er fort litt skummel - spesielt om man i utgangspunktet er ganske sulten i tillegg :smiley-ashamed004

Alt som er usunt og generelt karbohydrater :D Føler jeg spiser litt søtsaker hver dag! Ellers greesy mat, og fiskeboller er en skikkelig vinner om dagen☺️ For ikke å glemme en stor favoritt: bakst!

Igår kjøpte mannen Ben and Jerry is til meg, ga meg bøtta og en skje! Omg :Heartred

Eneste jeg klarer å spise til frokost er coco pops chocos :smiley-ashamed004 og resten av dagen går det i minst 1 sommer-is og en halv bøtte perletomat ( de store bøttene så klart!!):cool: har fått noen rare blikk fra mannen når han skal kjøpe snacks til oss på butikken og jeg spør om salt chips, sommer is og tomater :rolleyes::happy090

Jeg har fortsatt lite matlyst, får kanskje i meg 2 polarbrød om dagen. Prøvde meg på kindermaxi her om dagen da jeg elsker den sjokoladen men utløste gallestein anfall :(

Jeg har fortsatt lite matlyst, får kanskje i meg 2 polarbrød om dagen. Prøvde meg på kindermaxi her om dagen da jeg elsker den sjokoladen men utløste gallestein anfall :(
Åh nei!! Er du mye plaget med gallestein? Jeg gikk gallesteinsanfall forrige gang jeg var gravid, aldri hatt det før! Var visst noe som av og til skjedde under svangerskapet. Jeg visste ikke hva de intense smertene var, så jeg var inn og ut føden for kontroll. Jeg fikk fjernet min galleblære bare en uke eller så etter fødsel. Kjempekult å levere urinprøve og den mannlige legen bare "prøv å ikke få blod i urinprøven" og sykepleieren så helt himmelfallen ut "Hun fødte for 6 dager siden!! Det KOMMER til å være blod i prøven!! Herregud!!" :hilarious: :hilarious:

Åh nei!! Er du mye plaget med gallestein? Jeg gikk gallesteinsanfall forrige gang jeg var gravid, aldri hatt det før! Var visst noe som av og til skjedde under svangerskapet. Jeg visste ikke hva de intense smertene var, så jeg var inn og ut føden for kontroll. Jeg fikk fjernet min galleblære bare en uke eller så etter fødsel. Kjempekult å levere urinprøve og den mannlige legen bare "prøv å ikke få blod i urinprøven" og sykepleieren så helt himmelfallen ut "Hun fødte for 6 dager siden!! Det KOMMER til å være blod i prøven!! Herregud!!" :hilarious: :hilarious:
Åh huff er det mulig, for en kommentar :( har vært litt plaget før jeg ble gravid. Nå har jeg ikke hatt anfall på flere mnd utenom det her om dagen. Kom ofte tidligere hvus jeg spiste mye fett på kvelden. Har tatt ultralyd tidligere og jeg har mange små steiner ❤️

Back
Topp