E Elenia Gift med forumet 6 Jul 2007 #5 e inne i en lilla periode nu.. så må nok si lilla.... å turkis [:)]
Kefirånde Gift med forumet 6 Jul 2007 #8 Er veldig glad i grønn, nesten sånn signalgrønn! Heter vel kanskje helst mintgrønn. Har sånn farge på kjøkkenet og det errså fint atte[;)]
Er veldig glad i grønn, nesten sånn signalgrønn! Heter vel kanskje helst mintgrønn. Har sånn farge på kjøkkenet og det errså fint atte[;)]
siri01 Elsker forumet 7 Jul 2007 #12 er inne i en svart og brun peroide nå..så da må jeg nok si det er svart og brun ja....ellers går det i sterke farger[;)]
er inne i en svart og brun peroide nå..så da må jeg nok si det er svart og brun ja....ellers går det i sterke farger[;)]
x1xtonje07 Forumet er livet 7 Jul 2007 #14 Svart og lilla er forresten også veldig fine farger! har fått dilla på de for tiden, så nesten alt i stuen min er i svart og lilla nå [:D]
Svart og lilla er forresten også veldig fine farger! har fått dilla på de for tiden, så nesten alt i stuen min er i svart og lilla nå [:D]