Hva er din Uvane?

ORIGINAL: Kronejenta85

je? -> bruke for mye penger ^^[8D][8D][:D]

sign :S
Å jeg snakker for mye, for fort!

ORIGINAL: velkommen

Alt for glad i snop:(

ORIGINAL: Clovek

ORIGINAL: velkommen

Handle på nett[8D] uff...

Jeg er ekstrem neglebiter [8D]

Foruten å sitte på dataen og bruke altfor MYE tid?

Hmmm

Jeg knekker "ledda" mine.
Gullfiskhukommelse, sier mye "HÆ?"

Uvanene mine: Sjokolade og shopping..
Også er jeg redd jeg kommer til å røyke litt de gangene jeg drikker.. Har vært total røykfri gjennom hele graviditeten og de 2 første mnd etter... SÅ gikk jeg på en smell på nyttårsaften, tok 2 røyk og gikk på en ny smell her for 2 uker siden da vi hadde selskap hjemme.. da ble det 5 røyk.... Vil ikke begynne igjen, vil ikke begynne igjen, vil ikke, vil ikke, vil ikke vil ikke!!!! Det er bare det at den viljen er liksom ikke helt der når vinen er åpna og flere står ute og kooooser seg......[&:][&:][&:][&:][&:][&:]

ORIGINAL: Charlis

Uvanene mine: Sjokolade og shopping..
Også er jeg redd jeg kommer til å røyke litt de gangene jeg drikker.. Har vært total røykfri gjennom hele graviditeten og de 2 første mnd etter... SÅ gikk jeg på en smell på nyttårsaften, tok 2 røyk og gikk på en ny smell her for 2 uker siden da vi hadde selskap hjemme.. da ble det 5 røyk.... Vil ikke begynne igjen, vil ikke begynne igjen, vil ikke, vil ikke, vil ikke vil ikke!!!! Det er bare det at den viljen er liksom ikke helt der når vinen er åpna og flere står ute og kooooser seg......[&:][&:][&:][&:][&:][&:]

Det sa jeg å..vil ikke,vil ikke...
Men,her sitter jeg da..... [X(]

Den er f**n meg ta altfor god for meg,men...røyker mindre da [8D][8|]

Penge bruk

Tar for mye plass i et rom, altså prater for mye.

Snakker MYE og alt for FORT...
Litt mye tid på dataen
Ryddoman (vet ikke om det er en uvane jeg...gubben blir i hvertfall sprø) hehe

ORIGINAL: veronica2

Snakker MYE og alt for FORT...
Litt mye tid på dataen
Ryddoman (vet ikke om det er en uvane jeg...gubben blir i hvertfall sprø) hehe

Me too, hihi.. Samboer blir gaaal av meg av og til.. Men jeg HATER rot!!

Jeg hater å rydde og spesielt å tørke støv. Da jeg ble sammen med min kjære, så fikk han klar beskjed om at jeg ikke tørker støv. Det får han gjøre.

Ellers er jeg totalt avhengige av drops. Alt annet enn sure drops, de hater jeg!

Cola!!
Sjokolade!!
Tv...

Også er jeg et sinnsykt rotehue!
Og skravler og synger altfor mye!

Back
Topp