hva er din plan i dag?

scrappegirl

Forelsket i forumet
min plan i dag er å ta kvart på 9 bussen til jobb, jobbe til 12 og ta 12 bussen hjem igjen.
(er aktiv sykemeldt)
også skal jeg vaske gulvet:)

hva er DIN plan i dag?

hehe ja skal ikke være lett dere:)
kan ikke huske sist jeg var våken så tidlig:)
tror det var når jeg satt barnevakt i oktober hehe:)

Skal pendle 1 time til skolen..
Være på skolen i 4 timer..
Pendle 1 time tilbake igjen..
Springe opp på jobb og jobbe til i kveld..
Så skal jeg hjem å SOVE [:D]

Skal på skolen nå. Fire timer forelesning i pedagogikk. Deretter toget hjem og skrive på en oppgave som skal være ferdig på fredag. Så lage middag og hente snuppis i bhg. i kveld blir det kos med lille snupp før jeg fortsetter med oppgaven når han er lagt. Blir lite kvalitetstid med sambo denne uken dessverre.

Jeg skal på jobb. elevene har fri og vi skal ha plnleggingsdag[;)]

Sitt å venter på at vesla ska våkne! Om ho ikke våkner snart, må ei gå å vekke henne for å få kjørt ho til svigers! Ska på jobb til kl.10.00 og jobber til 17.00 og da ska ei hjem og slappe av og kose meg med ongan![:)]

På jobb fra 12-20[&:] men mye og gjøre da så da flyr vel tida[:D]

sitter på jobb, klarte å komme meg opp og på jobb til kl 7 så blir å sitte her til 3..kanskje litt lengre...så skal jeg dra å handle før jeg skal hjem å ha kvalitetstid med sambo. Ungene er hos oldemor og gammeltante denne uken så har ingen barn å kose med..

Rydde og vaske her hjemme, en tur til byen for å handle litt, opp til stallen for å stelle gampen, og så hjem for å legge bebis og slappe av med sambo.

ORIGINAL: BollaPinnsvin79©

sette tannpirkere i øyelokka for å orke å være våken hele dagen etter endt nattevakt, tørke oppkast og varte opp 3 unger[:)]

Anbefaler deg heller å bruke fyrstikker, det er så ubehagelig med spissene på tannpirkerne...

Ellers skal Emil og jeg være hjemme og kose oss i dag. Har allerede satt på oppvaskmaskinen, hengt opp og satt på en ny maskin med tøy og støvsuget.. Så nå sitter han og ser litt på en film og koser seg under teppet ved siden av meg...

skal sitte hjemme å slappe av. har blitt syk nemlig,, skal en tur innomm legen i ettermiddag bare.
så skal gutta hentes og middag lages..

er hjemme fra jobb for 9åringen er syk....
så da tenkte jeg å vaske litt mens han ser på tv

tenkte meg en tur på bohus og rydde hjemme

Jeg må rydde og vaske, så hente snuppa litt tidlig i barnehagen. Så kunne jeg tenkt meg å bake litt føre jeg lager middag. Så er det bare å kose og leke med snuppa føre hu skal legge seg.

Eg skulle på jobb egentilg..Men når eg skulle hente synne fra senga hadde hun kastet opp overalt[&:]
så då må eg være hjemme...hun har vore hos legen no,og har et lite virus..så må holde hun hjemme i en uke .Hun er såå slapp..stakkars jento mi,hun er mye syk..har astma så hun hoster til hun spy....håper hun kommer seg fort=)no sitter hun i armkroken min og ser på tv,hun holder på og sovner[;)]

Jeg er hjemme med min febersyke datter.

Har allerede brutt løftet om å ikketitte på babytøyet fra hun var liten før etter ultralyden, og har nå sortert ut det kjønnsnøytrale og lagt i kommoden til babyen. Litt tidlig ute ja... Det kjipe er at vi stort sett ikke trenger noe som helst - uansett kjønn på denne lille. Jaja, mye herlig som jeg gleder meg til å bruke igjen da!

Back
Topp