Min er flyvestankelbein 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuer. Men den er jo ikke irrasjonell egentlig. Har vokst opp på gård, så burde ikke være redd. Men jeg ser på de som store skumle monstre. Som kun har en ting for seg, og det er å drepe. Når jeg går inn i fjøsen, så ser jeg ikke koselige fluffy Dagros. Jeg ser store beist, med lysende røde øyne, og ett blikk som vil drepe og temperament som skremmer livskiten ut av meg. Ble angrepet av ei drektig ku for noen år siden, så det sitter fremdeles i.
Men faktiske irrasjonelle? Nøkken.
Jeg er redd veps og edderkopper.. men min største frykt er fly. Jeg er redd for å fly, men jeg er også redd for selve flyet. Hører jeg et fly fly forbi, så må jeg ut for å se at det ikke krasjer. Får helt vondt i meg når jeg hører et fly. Og jeg bor like ved gardermoen
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det høres slitsomt utHvordan går dette i hverdagen?
Sprøyter! Ikke fordi det er vondt, for det er det ikke. Føler et skikkelig ubehag når jeg har noe sånt inni kroppen minmen å stikke andre går fint, jeg er sykepkeier
hehe
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg er mørkeredd og husredd. I en alder av femogtredve. Småflaut.
Livredd edderkopper og fryktelig mørkredd/husredd.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe ja huff! Til og med under fødselen etter mange timers rier og lang tid med pressrier var jeg kjempeskeptisk til å få pvk for å få fortgang på sakeneSamme her!! Gjør meg ingenting å stikke (vernepleier), men selv et stikk i fingeren gjør meg ordentlig uvel![]()