Hva er din mest irrasjonelle frykt?

Kuer. Men den er jo ikke irrasjonell egentlig. Har vokst opp på gård, så burde ikke være redd. Men jeg ser på de som store skumle monstre. Som kun har en ting for seg, og det er å drepe. Når jeg går inn i fjøsen, så ser jeg ikke koselige fluffy Dagros. Jeg ser store beist, med lysende røde øyne, og ett blikk som vil drepe og temperament som skremmer livskiten ut av meg. Ble angrepet av ei drektig ku for noen år siden, så det sitter fremdeles i.

Men faktiske irrasjonelle? Nøkken.

Kuer. Men den er jo ikke irrasjonell egentlig. Har vokst opp på gård, så burde ikke være redd. Men jeg ser på de som store skumle monstre. Som kun har en ting for seg, og det er å drepe. Når jeg går inn i fjøsen, så ser jeg ikke koselige fluffy Dagros. Jeg ser store beist, med lysende røde øyne, og ett blikk som vil drepe og temperament som skremmer livskiten ut av meg. Ble angrepet av ei drektig ku for noen år siden, så det sitter fremdeles i.

Men faktiske irrasjonelle? Nøkken.

Nei, den er jeg enig i at ikke er irrasjonell! Kuer er skumle, uforutsigbare dyr :-P

Hm... Jeg er nok i grunn ikke så veldig redd av meg... Og kuer er da vel ikke farlige (fått noen smeller jeg også, men stort sett er de nå veldig greie!!!) ;-) Har selv mye mer respekt for sure purker, uten at jeg er livredd dem heller........

Men jeg kjører veldig mye bil, så må jobbe litt med meg selv når jeg skal være passasjer.... :-p Synes det er litt skummelt å ikke ha kontrollen selv...... :-p

Jeg er redd veps og edderkopper.. men min største frykt er fly. Jeg er redd for å fly, men jeg er også redd for selve flyet. Hører jeg et fly fly forbi, så må jeg ut for å se at det ikke krasjer. Får helt vondt i meg når jeg hører et fly. Og jeg bor like ved gardermoen :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fugler!! Og klovner... Det er de eneste tinga jeg er redd for. Hvor sprekt det er å være redd for er en annen sak:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er redd veps og edderkopper.. men min største frykt er fly. Jeg er redd for å fly, men jeg er også redd for selve flyet. Hører jeg et fly fly forbi, så må jeg ut for å se at det ikke krasjer. Får helt vondt i meg når jeg hører et fly. Og jeg bor like ved gardermoen :p

Det høres slitsomt ut :( Hvordan går dette i hverdagen?

Edderkopper, veps, og måker som stuper om våren.

Det høres slitsomt ut :( Hvordan går dette i hverdagen?

Jeg er stressa nesten hele tiden. Men noen ganger går det bra, da ligger jeg å bare hører på når flyene flyr forbi.

Jeg er mørkeredd og husredd. I en alder av femogtredve. Småflaut.

Livredd edderkopper og fryktelig mørkredd/husredd.

Sprøyter! Ikke fordi det er vondt, for det er det ikke. Føler et skikkelig ubehag når jeg har noe sånt inni kroppen min:confused: men å stikke andre går fint, jeg er sykepkeier:p hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sprøyter! Ikke fordi det er vondt, for det er det ikke. Føler et skikkelig ubehag når jeg har noe sånt inni kroppen min:confused: men å stikke andre går fint, jeg er sykepkeier:p hehe

Samme her!! Gjør meg ingenting å stikke (vernepleier), men selv et stikk i fingeren gjør meg ordentlig uvel :-P

Samme her!! Gjør meg ingenting å stikke (vernepleier), men selv et stikk i fingeren gjør meg ordentlig uvel :-P
Hehe ja huff! Til og med under fødselen etter mange timers rier og lang tid med pressrier var jeg kjempeskeptisk til å få pvk for å få fortgang på sakene:p

Vepser! Var en som kræsja i frontruta på bilen min i går(på utsiden..) og jeg trudde jeg skulle dø. Pulsen sank ikke før jeg kom inn døra hjemme:p
Også ekstremt husredd og mørkredf.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp