Hva er din hobby?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Jeg kom tilfeldigvis over denne sida nå..
Henger for det meste på generell egentlig :P

Var igrunn litt dumt jeg fant dere, for det vil bare gi meg enda flere prosjekter :P

Men elsker å se hva andre lager, og få inspirasjon :D

Jeg både strikker og hekler, men syr også. Akkurat den sy perioden er over litt akkurat nå.
For tiden går det mest i strikking :D

Det hele startet da bestemor døde ifjor, og jeg arvet alt av strikkepinner og garn. Hun hadde påbegynt en genser som jeg avsluttet :D Mitt første store prosjekt. Det var også hun som lørte meg å strikke som liten. Jeg kunne strikke allerede som 4åring :D
 
Hei, og velkommen inn hit :)

Håper du vil finne insirasjon her inne, er desverre ikke den store aktivitetene her inne, men vi håper og få den opp :)

Selv er jeg litt "hobby-narkis", MÅ ha noe og holde på med hele tiden, og bytter mellom
-Scrapping/kortlaging
-hekling
-sy
-strikking
-smykkelaging
-fotografering

Hobbyrommet flommer mildt sagt over!
 
Hei, og velkommen inn hit :)

Håper du vil finne insirasjon her inne, er desverre ikke den store aktivitetene her inne, men vi håper og få den opp :)

Selv er jeg litt "hobby-narkis", MÅ ha noe og holde på med hele tiden, og bytter mellom
-Scrapping/kortlaging
-hekling
-sy
-strikking
-smykkelaging
-fotografering

Hobbyrommet flommer mildt sagt over!
 
Ser jo ut til å ha tatt seg litt opp da:)
Jeg strikker og hekler for det meste. Syr også litt, men blir stort sett lite tid til det:)
 
Ser jo ut til å ha tatt seg litt opp da:)
Jeg strikker og hekler for det meste. Syr også litt, men blir stort sett lite tid til det:)
 
Min hobby er hekling ellers elsker jeg det meste som har med kunst og forming - tegne, male, være kreativ med stoff. Har prøvd litt nå å starte med strikking, men må bare si det er vanskelig! Prøver å strikke litt innimellom å lære prinsessa mi det også. Det går rett og slett bare frem og tilbake. Veldig enkelt. Men i hekling gjør jeg gjerne store prosjekter å får av og til inn litt privat bestillinger på baby utstyr. I år blir det nok litt hjemmelagde julegaver. Syns det er veldig koselig å gi noe personlig :)
 
Min hobby er hekling ellers elsker jeg det meste som har med kunst og forming - tegne, male, være kreativ med stoff. Har prøvd litt nå å starte med strikking, men må bare si det er vanskelig! Prøver å strikke litt innimellom å lære prinsessa mi det også. Det går rett og slett bare frem og tilbake. Veldig enkelt. Men i hekling gjør jeg gjerne store prosjekter å får av og til inn litt privat bestillinger på baby utstyr. I år blir det nok litt hjemmelagde julegaver. Syns det er veldig koselig å gi noe personlig :)
 
Mine hobbyer er
-Brodering
- Fotografering
- Hunder

Pluss litt tegning :D
 
Hei, og velkommen inn hit :) Håper du vil finne insirasjon her inne, er desverre ikke den store aktivitetene her inne, men vi håper og få den opp :) Selv er jeg litt "hobby-narkis", MÅ ha noe og holde på med hele tiden, og bytter mellom -Scrapping/kortlaging -hekling -sy -strikking -smykkelaging -fotografering Hobbyrommet flommer mildt sagt over!


Hobbynarkis ja :p

Passet bra :D (ikke bare på deg altså, men kjente meg selv igjen og )
 
Min hobby er hekling ellers elsker jeg det meste som har med kunst og forming - tegne, male, være kreativ med stoff. Har prøvd litt nå å starte med strikking, men må bare si det er vanskelig! Prøver å strikke litt innimellom å lære prinsessa mi det også. Det går rett og slett bare frem og tilbake. Veldig enkelt. Men i hekling gjør jeg gjerne store prosjekter å får av og til inn litt privat bestillinger på baby utstyr. I år blir det nok litt hjemmelagde julegaver. Syns det er veldig koselig å gi noe personlig :)

Ja det er kjempe koselig å gi noe personlig. Og som mottakeren har bruk for :D
Ofte kan jo hjemmelagde ting, bli vel så dyre som kjøpte ting.

Du kan lage mye fordi om du kun klarer frem og tilbake :D Øvelse gjør også mester :D
 
Smykkelaging
Decoupage
prøver å lære meg å strikke og hekle, men får det ikke helt til :p
 
Hei alle sammen,
Endelig har jeg funnet en hobby som jeg kan gjøre under graviditeten, lage ting av leire på lerret.
Leiren jeg har kjøpt er ikke giftig og er noe man kaller termologisk testet, fri for gift:)
Jeg har handlet på nettet alt jeg trenger til å lage kopier av barneføtter og og håndavtrykk fra mine venners barn, noe sært kanskje men fikk ideen fra nettbutikken til Kunstnerutstyr. Jeg lager de i leire og monterer dem på lerret, og det er kjempemoro.
Her har du det dere trenger for å komme i gang https://www.kunstnerutstyr.no/Lerret.htm og https://www.kunstnerutstyr.no/plastelina.html og til slutt maler jeg leiren med oljemaling https://www.kunstnerutstyr.no/oljefarger.htm Kanskje ikke det beste når man er med barn, men det blir så bra når det er ferdig og jeg har også fått flere bestillinger:)
 
Back
Topp