hva er din hobby

henriette25!

Forumet er livet
trenger inspirasjon![:D]

kjenner jeg må komme meg ut en gang eller to i uka!

Med Eirik triller jeg tur, babysang, Skal starte med babysvømming i des, baby kino, barsel treff og masse kosing- den viktigste hobbyen min.

Når jeg ikke gjør ting med Eirik
syr jeg klær mm, broderer, hekler, strikker håndarbeid rett og slett, og rir litt i ny og ne

jeg trenger en hobby der jeg kan komme meg ut!![8D]
trening gjør jeg hjemme..

Da kan du jakte :)
Vil du gjøre ting med eller uten baby??

jeg har mange hobbyer, de går liksom i perioder:
maling, smykkelaging, synging, sying...

Når Elizabeth nå er her, går liksom alt ut på henne da - babysvømming, babysang, trilleturer.

Du kan jo begynne å gå på teater, starte i et kor, spille teater, ta no hobbykurs - krukkelaging, kakelaging, ja det meste fins vel..., begynne å sykle (passer kanskje bedre til våren) starte syklubb med noen venninner... Det var det jeg kom på=)

Nå er det trilleturer og kos med Leander. tenkte begynne å scrappe litt. før leander kom spilte jeg fotball og litt ridning. [:)]

friluftsliv, har drevet med speiding, driver nå og veileder 16- 18 åringer som vil/skal bli ledere:)

ORIGINAL: henriette25!

jeg trenger en hobby der jeg kan komme meg ut!![8D]
trening gjør jeg hjemme..

Hmm. Jeg har en tendens til å ta et fag eller fler når jeg trenger en hobby. Dessuten er det digg å få tenkte på noe annet en gulp og bæsj når man går hjemme;)

Jeg spiller fotball, GLEDER MEG SOM EN UNGE til å begynne igjen på nyåret [:D][:D][:D]

Men har også tenkt oss på babysvømming, må jo ha en liten hobby med snuppa også [:)]

trening og hekling[:D]
Er glad i å ha litt markerte lårmuskler,legger,armer så trener en del vekter,styrke[:D]

Jeg er Me&I forhandler[:)] Da kommer jeg meg ut på kveldstid og tjener noen ekstra kroner.. Finfint!!![:)]

Har vært håndball i mange år og har lyst til og begynne igjen, men knærne tåler ikke mer...da må jeg operere igjen og orker ikke det. Så her er det trening på helsestudio, deilig og komme seg ut av huset alene. [:)] Hadde første trening om tirsdagen, det var gøtt! [:D] Hjemme hobby er å tegne og male.

Uten Henrik:
Sport; sykling og langrenn.
Driver med scrapping[:)] Liker også å høre på musikk og shoppe[:)][:)][:)][:D]..og kjøre bil (just fått lappen[:D])

Med Henrik:
Trilleturer og babysvømming[:)] + fikse på barnerommet hans som skal stå ferdig en vakker dag[8D][;)]

Min store hobby er hunder og hundetrening. Tok klikkertreningutdannelse under svangerskapet. Trener for å få bikkjene som redningshunder. Kjempemorsomt, givende og variert "trening", med skapninger som lovpriser jorden du går på(eller kan det være godbitene i hånden eller lekene[8D]).   I alle fall en kjempehobby som får meg ut i all slags vær...

Back
Topp