Hva er din historie?

Så mange utrolige historier. [:)] Jeg føler med dere som har hatt det vanskelig for å bli gravide.

Jeg har vært utrolig heldig å blitt gravid når jeg har ønska det begge gangene. Og jeg føler meg veldig heldig som snart har to små skjønne gutter. Det er ikke en selvfølge å få barn for alle.

Får vel starte med begynnelsen. Jeg og forloveden min blei sammen sommeren 2006.. Etter 8 mnd fikk vi litt problemer, hadde en pause på 3 uker og så blei vi sammen igjen. Fant ut at jeg ikke kunne leve uten han.
Når sommeren nærmet seg så snakket vi om barn osv. Husker ikke hele samtalen men han sa at det ikke hadde gjort noe om jeg blei gravid nå. Jeg trudde først han tullet. Vi hadde ikke vært sammen i 1 år engang. Men han mente det! Og jeg visste i mitt hjerte at dette var mannen jeg ville ha barn med så jeg sa:skal jeg bare kutte ut pilla da eller? FOr jeg hadde også hørt at det kunne ta litt tid siden jeg hadde gått på pilla i mange år. Han syntes det var helt greit.
Jeg sluttet med pilla i juni 07 og blei gravid i løpet av Juli 07. I August 07 forlovet vi oss og i Nov 07 flyttet vi sammen. I april 08 blei verdens nydeligste gutt født. Altså på første forsøk blei jeg gravid. Fikk litt sjokk da siden jeg trudde det kom til å ta lenger tid.
Når Sander begynte å nærme seg 1 år begynte jeg å få veldig lyst på en ny baby. I tillegg hadde vi ei venninne som var gravid og jeg blei mer og mer babysjuk.. En kveld etter at vi hadde vært hos henne så sa jeg at jeg virkelig ønsket at vi skulle begynne å prøve nå. Planen var å vente til Jan 2010 før vi begynte på nytt. Og han gikk overraskende med på det:) Så jeg slutta på pila igjen i slutten av Juni 09.
Men denne gangen gikk det ikke like fort som første gangen. Trudde jeg blei gravid i August. Så begynte jeg å blø og jeg blei redd. Dro til legen og han trudde at jeg hadde hatt en Kjemisk graviditet. Altså at jeg hadde teste ca samtidig som egget skulle til å feste seg men så festet det seg ikke allikevel pga at egget ikke var levedyktig allikevel og så fikk jeg mensen. Blei veldig lei meg men vi fortsatte å prøve. I løpet av Oktober fikk jeg endelig en positiv test:) Og her sitter jeg da å koser meg med den voksende magen min

Så mange fine og forskjellige historier=)
Eg og sambo er i forsvaret begge to. hadde egentli tenkt å vente med å få ungar, men plutseleg blei eg beordra til afganistan. Me kunne ikkje tenke oss å vere minst 6 mnd frå kvarandre, så då fant me ut at det passa fint no. Så eg blei gravid, og kunne ikkje reise. så no sitter eg med snø opp til rompa, stor mage og venter i spenning. 40 dagar igjen=)
Me sluttar begge i forsvaret no, har kjøpt oss hus på vestlandet. Eg flyttar ned 2 veker før termin, han kjem 1 veke før termin. så skal me sitte heile mai å bare vente, i nytt hus, med 2 hundar. Og så må me jo få oss ein pus og! =)

Back
Topp