Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selv har jeg sluttet å snuse, og det går foreløpig overraskende bra.Har ingen sug, har bare lyst på innimellom. Har også kuttet ut energidrikker (Red bull) og kutta kraftig ned på brus.
Kaffe drikker jeg enda da, og spiser litt mer, men, summen av laster er nok konstant![]()
men det er jo verdt det om spiren klamrer seg fast og vi får verdens fineste premie 

Pepsi Max er nok min guilty pleasure som jeg bør kutte ut i svangeskapet. Tok likevel ett glass i går, men det holdt med det ene [emoji4] Må finne en god erstatter [emoji13] Foreløpig er det bare zero saft med lime og sitron, og det kan fort bli kjedelig.
Men sukkerfrie drikker skal man vel unngå også eller har jeg missforstått? Pga aspartam og søtstoffer... ?
Hmm, da må jeg nok slutte å drikke det også. Hva kan man egentlig drikke da? Vann og melk? [emoji28]

Fun saft er uten aspartam Kan du fint drikke.Hmm, da må jeg nok slutte å drikke det også. Hva kan man egentlig drikke da? Vann og melk? [emoji28]
Men sukkerfrie drikker skal man vel unngå også eller har jeg missforstått? Pga aspartam og søtstoffer... ?