Hva er din greske øy?

My little love

Elsker forumet
Vi har vært på flere greske øyer (Kreta, Kypros, Samos og Rhodos) og kan gjerne tenke oss å feriere på enda flere av de[:D]
Hva er din favoritt blant de greske øyene og er den til å anbefale for en familieferie?

For meg er det vanskelig å velge, for alle hadde sine + og - .....

Halkidiki[:D]

Santorini er jo ett kjempe fint sted =) men vet ikke hvordan det er for familier da... Jeg var jo med mamma og lilesøss dit men vi var jo 10 og 14 år da...

Men hellas ?

Kreta er jo kjempe fint. Det er jo skikkelig familiested =) [:D]

Hydra er en veldig fin øy.

Jeg har vært en god del i Hellas. Både utenfor Athen, Kreta, Kypros, øyhopping etc.

For familieferie vil jeg anbefale Naxos eller Paros, eller Antiparos om du vil bo på en liten øy nesten uten biler [;)] Ellers er det mange fine plasser i Hellas som man kan ha med familien [:D] Men jeg vil ikke anbefale Santorini som er nevnt over. Det er en del bakker, travel øy med veldig mye folk og ganske dyrt der i forhold til mange andre plasser. Absolutt verdt et besøk, men ville ikke hvert der en hel uke med hele familien [:)]

God tur!

Vi var på Santorini i fjor sommeren, og det er en øy jeg trygt kan anbefalle[:D]  Mye gresk kultur, lett å kjøre rundt, også bodde vi på et barnevennlig hotell i Kamari.

Back
Topp