Hva er din favorittvogn til hvilken situasjon? Fyll ut :)

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Å sove i:
Å jogge med:
Å gå turer i terreng eller på vanskelig underlag:
Å trille på snø:
Å gå turer på asfalt:
Å ha i bilen:
Å bruke på kjøpesenter eller i by hvor det kan være trangt:
Å ha med på reise:
Din ultimate favoritt som fungerer fint til det meste du trenger den til:

Last edited:
Jeg har kun prøvd en vogn så langt, britax smile 2, og er veldig fornøyd. Men det er uten noe å sammenligne med da. :hilarious:

Å sove i: britax smile 2
Å jogge med: N/A
Å gå turer i terreng eller på vanskelig underlag: britax smile 2, men kunne kanskje vært bedre? Evt kunne jeg vært flinkere til å låse framhjulene
Å gå turer på asfalt: britax smile 2
Å bruke på kjøpesenter eller i by hvor det kan være trangt: britax smile 2
Å ha med på reise: N/A
Din ultimate favoritt som fungerer fint til det meste du trenger dem til: britax smile 2

Å sove i: Emmaljunga super viking
Å jogge med: BOB revolution
Å gå turer i terreng eller på vanskelig underlag: BOB revolution
Å gå turer på asfalt: Super viking
Å bruke på kjøpesenter eller i by hvor det kan være trangt: Babyjogger city tour
Å ha med på reise: Babyjogger city tour
Din ultimate favoritt som fungerer fint til det meste du trenger dem til: Super viking

Å sove i: Emmaljunga Mondial med Deluxe understell med fire faste hjul
Å jogge med: jogger ikke :)
Å gå turer i terreng eller på vanskelig underlag: Igjen Emmaljunga med fire faste hjul
Å gå turer på asfalt: her fungerer jo det meste, men med demping og fire faste luftfykte hjul som i klassiske Emmaljunga og Simo og lignende merkes ikke fortauskanter og lignende :) er asfalten jevn kan vanlige svingbare hjul holde fint.
Å bruke på kjøpesenter eller i by hvor det kan være trangt: Babyjogger City Mini GT. Men Emmaljunga med 4 hjul er fin på kjøpesenter med stor plass, og masse plass under vogna til varene :) og man kan henge mye på styret!
Å ha med på reise: Babyjogger City Mini GT! Tar liten plass i bilen, og det finnes en egen «veske» å ha den i som gjør den enkel å sende med fly også.

Må legge til noen egne:
På snø: Emmaljunga Mondial Deluxe
I bilen: Babyjogger City Mini GT

Din ultimate favoritt som fungerer fint til det meste du trenger dem til:
Delt førsteplass til Emmaljunga-vogna og Babyjogger-vogna.

Å sove i: Emmaljunga Mondial med Deluxe understell med fire faste hjul
Å jogge med: jogger ikke :)
Å gå turer i terreng eller på vanskelig underlag: Igjen Emmaljunga med fire faste hjul
Å gå turer på asfalt: her fungerer jo det meste, men med demping og fire faste luftfykte hjul som i klassiske Emmaljunga og Simo og lignende merkes ikke fortauskanter og lignende :) er asfalten jevn kan vanlige svingbare hjul holde fint.
Å bruke på kjøpesenter eller i by hvor det kan være trangt: Babyjogger City Mini GT. Men Emmaljunga med 4 hjul er fin på kjøpesenter med stor plass, og masse plass under vogna til varene :) og man kan henge mye på styret!
Å ha med på reise: Babyjogger City Mini GT! Tar liten plass i bilen, og det finnes en egen «veske» å ha den i som gjør den enkel å sende med fly også.

Må legge til noen egne:
På snø: Emmaljunga Mondial Deluxe
I bilen: Babyjogger City Mini GT

Din ultimate favoritt som fungerer fint til det meste du trenger dem til:
Delt førsteplass til Emmaljunga-vogna og Babyjogger-vogna.
Legger til dine to kategorier. :)

Å sove i:
Å jogge med:
Å gå turer i terreng eller på vanskelig underlag:
Å trille på snø:
Å gå turer på asfalt:
Å ha i bilen:
Å bruke på kjøpesenter eller i by hvor det kan være trangt:
Å ha med på reise:
Din ultimate favoritt som fungerer fint til det meste du trenger den til:

Baah! Orker ikke fylle ut når svaret er det samme overalt. Jeg synes fire faste hjul er sykt oppskrytt, vi har en Emmaljunga Super Nitro (svingbare hjul) og en Emmaljunga Edge, og jeg og mannen sloss om å få trille Nitroen. Vi hater begge Edgen.

Vi bruker Emmaljunga Super Nitro til alt. Bil har vi ikke, så jeg tror ikke jeg har slått sammen vogna mer en to ganger til sammen. Vi bruker vogna til alt! Shopping, trilletur i skogen/på asfalt/på snø (bor på landet, og her er det masse underlag å "velge" i på en enkelt trilletur). Vogna var med på ferie to ganger i fjor, og blir med på ferie til London i sommer. Null problem.

Jogger gjør jeg ikke med vogna, såvidt jeg gidder uten. :knegg:

Back
Topp