Hva er din favorittserie på tv/netflix/etc?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Sopranos. Babylon 5. Battlestar Galactica. Five feet under. Deadwood. *tenke*

Pretty little liars, sons of anarchy, orange is the new black, black orphan, house of cards, arrow (the green arrow) +++ :)

Last edited:
Pretty little liars, the killing, drop dead diva, life, lie to me, the lying game, parenthood, touch :)

House of cards, orange is the new black og game of thrones. Ser også gamle episoder av sex&the city av og til, blir aldri lei :p

Orange is the new black, Hemlock grove, the Blacklist, Mad Men, House of Cards, the Walking Dead, Dexter, Revenge, Breaking Bad, Doctor Who, Merlin, Weeds. Witches of East End.
Pluss flere.. (Har kun streaming tv, ikke vanlig tv-kanaler). Så er det amerikansk netflix.
Vurderer sterkt å bestille altibox, får ikke med meg noe av de spennende dokumentarene som går på tv.

The Killing, sons of anarchy, Orange is the new black, Pretty little liars, glee er noen:)

Pretty little liars (kjedelig at jeg må vente helt til desember før neste episode kommer), the blacklist er den jeg følger med på nå og diverse serier på TV.

Nettflix: Doctor who, Pretender, Eureka, Walking Dead, Breaking Bad,Scrubs, Arested Development, Bobsburger,Jericho, How i met you mother.

Tv: Hotel Cæsar, Barhjelpen, Nattpatruljen, Sinnasnekkern, Ola conny og morgan, Ullared, og det meste
på Max

Back
Topp