Sweetbabyblue
Forumet er livet
Tenker da ikke utseende men bakgrunn o.l
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Miss SWAG a lot
altså... jeg bor i norge jeg... Her har vi ikke trailerparks og fattige hvite som lever i "gettoen"....
Såeeee.... ja... point taken??
ORIGINAL: ©Smartass For Life!
altså... jeg bor i norge jeg... Her har vi ikke trailerparks og fattige hvite som lever i "gettoen"....
Mmmmmhm!! You said it sistah!
-Smartass Lateefah
ORIGINAL: *Susa*
Enig!
Her i norge kaller vi de jo bare for sosialklienter...
ORIGINAL: IsThaBeth
White trash (for meg, i Norge)er folk som deler samfunnet opp i klasser, og selv anser seg selv som en del av de intellektuelle, selv om de etter egne normer egentlig bare er i nederste del av middelklassen. Der herjer de og tror de er kremen, snakker nedlatende og belærende om og til andre, og tror de sitter ved kongens bord. White trash yeah.
Jeg vet at det ikke er det som er white trash altså, men jeg må få lov å si det. Takk for meg.
ORIGINAL: IsThaBeth
White trash (for meg, i Norge)er folk som deler samfunnet opp i klasser, og selv anser seg selv som en del av de intellektuelle, selv om de etter egne normer egentlig bare er i nederste del av middelklassen. Der herjer de og tror de er kremen, snakker nedlatende og belærende om og til andre, og tror de sitter ved kongens bord. White trash yeah.
Jeg vet at det ikke er det som er white trash altså, men jeg må få lov å si det. Takk for meg.
I løøøøv ju!!!ORIGINAL: Miss SWAG a lot
ORIGINAL: *Susa*
Enig!
Her i norge kaller vi de jo bare for sosialklienter...
Her i norge har vi ikke noe sånt for her har vi et velferdsystem[;)]
Vi har en oppegående politikk som ikke fører til et klasseskille som dette, og det skal vi være stolt av...
ORIGINAL: Mrs Lutz
samme som i usa...bare at det ikke er så ille tilstander her.