Hva er din bmi?

Før jeg ble gravid var den vel på 19-20, men med fettprosent på mellom 8-12% - spørs om det var issesong eller barmarkssesong :)

Min er sånn ca 31,5. Var over 36 for eit år sidan. Jobbar med saka, og har eit mål om å ligge rundt 27-28. Har hatt "normal BMI" i voksen alder, men då var eg ukledelig tynn for min kropp så eg har ikkje noko mål om å gå ned så mykje.

Min far sa alltid at det er to ting man ikke skal spørre en kvinne om, hennes alder og hennes vekt.
Velger derfor å ikke svare på dette spørsmålet...

BMI = 16
Fettprosent i kategorien "faretruende lav".

Som flere andre sier her så jobber jeg også med saken :p men jeg prøver å klatre oppover skalaen :p

Min bmi er visst 23.6. Men bmi er jo noe tull. Har veid mer etter fødselen, men de største str jeg har brukt er 38 i bukser og s i gensere. Jeg får på meg de samme klærne nå som før jeg ble gravid men veier 4 kg mer. Noe av det er muskler og noe av det er pupper. Jeg er lat og aldri trent men etter fødselen har jeg gått tur flere ganger i uka og plutselig begynt å bruke armene.

Min bmi er visst 23.6. Men bmi er jo noe tull. Har veid mer etter fødselen, men de største str jeg har brukt er 38 i bukser og s i gensere. Jeg får på meg de samme klærne nå som før jeg ble gravid men veier 4 kg mer. Noe av det er muskler og noe av det er pupper. Jeg er lat og aldri trent men etter fødselen har jeg gått tur flere ganger i uka og plutselig begynt å bruke armene.
Ja det er ikke noe jeg går etter når jeg skal ned i vekt, er veldig klar over dette (hadde for noen pr tilbake kun fokus på bmi og det endte i at jeg gikk rundt og ikke spiste NOE jeg egentlig ville spise fordi jeg skulle absolutt ha perfekt bmi :/)

23.4 er min bmi. :)

Back
Topp