Oi, da har du gått ned mykje! Godt jobbaHar hatt 41!nå har jeg gått ned en del og har 34.8
Fortsatt høy, men jobber med saken
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, da har du gått ned mykje! Godt jobbaHar hatt 41!nå har jeg gått ned en del og har 34.8
Fortsatt høy, men jobber med saken
![]()
Haha ja ingen tvang herMin far sa alltid at det er to ting man ikke skal spørre en kvinne om, hennes alder og hennes vekt.
Velger derfor å ikke svare på dette spørsmålet...
Ja det er ikke noe jeg går etter når jeg skal ned i vekt, er veldig klar over dette (hadde for noen pr tilbake kun fokus på bmi og det endte i at jeg gikk rundt og ikke spiste NOE jeg egentlig ville spise fordi jeg skulle absolutt ha perfekt bmi :/)Min bmi er visst 23.6. Men bmi er jo noe tull. Har veid mer etter fødselen, men de største str jeg har brukt er 38 i bukser og s i gensere. Jeg får på meg de samme klærne nå som før jeg ble gravid men veier 4 kg mer. Noe av det er muskler og noe av det er pupper. Jeg er lat og aldri trent men etter fødselen har jeg gått tur flere ganger i uka og plutselig begynt å bruke armene.
Hvorfor svarer du her da?Har ikke regna den ut
For å få poengHvorfor svarer du her da?![]()
Hæhæ!! Smart XDFor å få poeng![]()