hva er din BMI?

ORIGINAL: *MissMe*

Min er 26, så burde nok gått ned noen kilo..

Hva er din nå da Tauza??

er din 26??? du kødder...??? hvor høy er du da??? *må vere feil....*

min er 25.... helt ok nå rett etter baby..... [:D] eller rett etter å rett etter.... gir meg selv noen mnd før jeg er i boks...

ORIGINAL: Bebibooms

min er 25.... helt ok nå rett etter baby..... [:D] eller rett etter å rett etter.... gir meg selv noen mnd før jeg er i boks...

Hmh... du er streng med deg selv når du bare gir deg noen måneder synest jeg.. Brukte 2 år for å komme tilbake i normalt gjenge etter hver av graviditetene [8D] [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Hmh... du er streng med deg selv når du bare gir deg noen måneder synest jeg.. Brukte 2 år for å komme tilbake i normalt gjenge etter hver av graviditetene [8D] [:)]

la på meg 25 kg m Marcus.... var normal etter 4.5 mnd... gikk ned 10 kg til.... så ble jeg gravid... la på meg 25 kg... har gått ned 15 kg... så... er der jeg har vert heeele livet.... stresser ikke med disse siste 10.... de er bare bonus visst de forsvinner... vil ned 5 kg til snarlig... hehe... men stresser ikke... går tur å koser meg jeg...[:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Min er 26, så burde nok gått ned noen kilo..

Hva er din nå da Tauza??

er din 26??? du kødder...??? hvor høy er du da??? *må vere feil....*

Det stemmer nok det..[;)] Er "bare" 1.65 høy ser du!![;)]

Min BMI er 22.. Er 182 høy og ca 76 kg. Har tatt av mye, begynner å bli fornøyd..

21, men ikke spesielt opptatt av det. er fornøyd med vekta men ikke med pudding magen [8D]

Min er 25[&o][&o][&o][&o] Huff......! Men egentlig driter jeg i BMI![:'(]

Back
Topp