Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei - ikke viktig. Jeg har en BMI på 19, men er ikke fornøyd. Men det har med det faktum å gjøre at alt på kroppen min er litt pudding, og sånn har jeg ikke vært før, savner gamle faste og fine meg [&o][;)] Vekta er jeg fornøyd med - men har ikke noe å si når alt er pudding...
Ikke akkurat BMI, men merker jeg henger meg litt oppi vekta.. [:-] Har en BMI på 20, men som KathMor, så er jeg ikke fornøyd..
Magen står liksom ikke "i stil" med resten! [8|][X(]
Satser på at all treningen og kostholdet snart gir resultater.. [8D]
Min BMI ble 23. Så er jeg 15 uker gravid også da. Vanligvis er den et sted mellom 20-21
Jeg ønsker å veie mellom 50-53 kg etter graviditeten, med mindre kroppen min forandrer seg veldig, og jeg ser fin ut selv om jeg veier mer :)
når jeg veier 55 kg (som jeg gjorde nå før jeg ble gravid) følte jeg tydelig på kroppen min at jeg hadde noen kilo ekstra. Men det som er greia er jo også den at jeg ikke har særlig med muskler, så når jeg trener vil jeg jo gå opp i vekta på grunn av muskulaturen jeg legger på meg. Sååå, jeg vil nok føle meg fornøyd med muskler og en vekt på 55
min er på 20. Helt greit, er 161 cm og mellom 52 og 53 kg. Men BMi er vel ikke akkurat en rett måte og måle på, muskelmasse etc vil jo vise seg som høyere bmi. Tror jeg iallfall, mulig jeg er på tynn is her.
Størrelsen min er grei, litt spinkel, men ikke tynn. Man har da igjen litt babymage [8D]
Har en BMI på 20 visstnok. Skulle jeg tippet hadde jeg tippet litt mer... Kan god "miste" noen cm enkelte steder på kroppen, men anser ikke meg selv som veldig opptatt av BMI eller kropp og utseende generelt.. Skulle også ønske jeg hadde muskler i større grad, men ønsket er allikevel ikke sterkt nok til at jeg gidder å trene noe utover normal aktivitet i det daglige [8D]