hva er din BMI?

TauZa

Forumet er livet
Nei - ikke viktig. Jeg har en BMI på 19, men er ikke fornøyd. Men det har med det faktum å gjøre at alt på kroppen min er litt pudding, og sånn har jeg ikke vært før, savner gamle faste og fine meg [&o][;)] Vekta er jeg fornøyd med - men har ikke noe å si når alt er pudding...

Ikke akkurat BMI, men merker jeg henger meg litt oppi vekta.. [:-] Har en BMI på 20, men som KathMor, så er jeg ikke fornøyd..
Magen står liksom ikke "i stil" med resten! [8|][X(]

Satser på at all treningen og kostholdet snart gir resultater.. [8D]

Min er på 22,kunne godt tenk meg en bmi på 20 [:)]

Min BMI ble 23. Så er jeg 15 uker gravid også da. Vanligvis er den et sted mellom 20-21
Jeg ønsker å veie mellom 50-53 kg etter graviditeten, med mindre kroppen min forandrer seg veldig, og jeg ser fin ut selv om jeg veier mer :)
når jeg veier 55 kg (som jeg gjorde nå før jeg ble gravid) følte jeg tydelig på kroppen min at jeg hadde noen kilo ekstra. Men det som er greia er jo også den at jeg ikke har særlig med muskler, så når jeg trener vil jeg jo gå opp i vekta på grunn av muskulaturen jeg legger på meg. Sååå, jeg vil nok føle meg fornøyd med muskler og en vekt på 55

Min BMI er 22. Jeg håper å gå ned til 20, men er ikke BMI'en jeg ser på, men kiloene på vekta....

28.[&:] jeg lå på 21 før jeg fikk barn..

bmi forteller meg iallefall svart på hvitt at jeg er overvektig og bør gjøre noe med det.Så ja, bmi er viktig for meg[:)]

BMI var 19 når jeg var på første kontroll når jeg ble gravid med Malin.
nå er den på 22. er 163 høy og veier 60. så vil gjerne ned til 55 kg.

20[;)]
men jeg er ikke fornøyd,m tanke på pudding magen... kan godt gå opp noen kilo, m tanke på muskler[;)]

min er 27 nå... målet er 25[:)]

min bmi er på 19 å jeg er gravid og snart 24 uker på vei [&:] 

21 og syns det er no tull, følger den ikke. Sambo er overvektig i følge den....og tro meg, det er han IKKE. Han er høy og muskuløs.

Vet ikke jeg.......52 eller noe[8D][8D][8D]
Aldri forholdt meg til BMI

jeg følger ikke bmi.. hvis jeg skal ligge på rund 20 vil jeg se ut som et vandrene lik[&:] må da veie rundt 45 til 48 eller no

Min er 21 nå, og er jeg er ikke akkurat smekker nå.. Det viktigste her er å få strammet opp litt, tall har ikke så mye med det å gjøre[&:]

ORIGINAL: shorty86

jeg følger ikke bmi.. hvis jeg skal ligge på rund 20 vil jeg se ut som et vandrene lik[&:] må da veie rundt 45 til 48 eller no

men 25 da? det er det jeg sikter mot nå..

min er på 20. Helt greit, er 161 cm og mellom 52 og 53 kg. Men BMi er vel ikke akkurat en rett måte og måle på, muskelmasse etc vil jo vise seg som høyere bmi. Tror jeg iallfall, mulig jeg er på tynn is her.
Størrelsen min er grei, litt spinkel, men ikke tynn. Man har da igjen litt babymage [8D]

ORIGINAL: Buble

Vet ikke jeg.......52 eller noe[8D][8D][8D]
Aldri forholdt meg til BMI

[8D][8D][8D][8D]

Har en BMI på 20 visstnok. Skulle jeg tippet hadde jeg tippet litt mer... Kan god "miste" noen cm enkelte steder på kroppen, men anser ikke meg selv som veldig opptatt av BMI eller kropp og utseende generelt.. Skulle også ønske jeg hadde muskler i større grad, men ønsket er allikevel ikke sterkt nok til at jeg gidder å trene noe utover normal aktivitet i det daglige [8D]

Back
Topp