Hva er dette??

En runding, som kløør og svir.. Og det kjennes ut som det er en kul på en måte.. [>:]
Helt rund er den også.. Aldri sett sånn før jeg[8D] Har den på arma mi..
Noen som kanskje vet hva det kan være?

ORIGINAL: LiljaLilly

Aner ikke...[8|] Men så RUND den er, helt rund jo [8D]
Hatt den lenge?

Hehehe ja! Reagerte på at den var så rund jeg også..
Ness.. 1-2 dager bare[8D] Men den ble ikke så stor før idag..

ORIGINAL: *Emmi

Ligner på noe jeg har hatt på låret noen ganger. Jeg fant ut at jeg reagerte på en viss type hodepine-tabletter...

Hmmm.. Men jeg har ikke spist noe jeg ikke bruker å spise.. Tror jeg[8|] [:)]

ser ut som støvsugeren har bitt deg hehe :) tuller, får noe lignende av kleggbitt ,men ikke så flatt og rundt...er vel neppe klegg nå uansett,og d klør jo intenst

Sugemerke fra støvsugeren??[;)]

Sorry, måtte bare. Den var jo så rund. Tror kanskje det kan være et bitt av et slag?

ORIGINAL: Ole Leanders mamma

Sorry, måtte bare. Den var jo så rund. Tror kanskje det kan være et bitt av et slag?

Hahahaha!![:D][:D] Ser jo sånn ut ja! [:D] Ja, det er sikkert et bitt av noe.. Kanskje det har noe med at kattene våre ligger i senga vår.. ?

ORIGINAL: Rullepupp

Hahahaha!![:D][:D] Ser jo sånn ut ja! [:D] Ja, det er sikkert et bitt av noe.. Kanskje det har noe med at kattene våre ligger i senga vår.. ?

Det første som slo meg var fuglelopper, for mine slike bitt kan så litt sånn ut, bare ikke sååå store. Er det utekatter?

Det første som slo meg var fuglelopper, for mine slike bitt kan så litt sånn ut, bare ikke sååå store. Er det utekatter?

Det var det første jeg tenkte også.. Fuglelopper, edderkoppbitt eller noe.. Men de bruker vel ikke å bli sååå store?
Den ene katten vår har ikke vært ute på 1 uke.. Men sånn ellers så er de begge utekatter ja

sikkert noen som har spist på deg ja. hvis det klør og er slitsomt kan det hjelpe å ta en allergitablett, f.eks reseptfri zyrtec;)

Minste til naboen hadde noe lignende en gang. Legen på helsestasjonen mente det var edderkoppbitt..

ORIGINAL: Karla

Det var det første jeg tenkte også.. Fuglelopper, edderkoppbitt eller noe.. Men de bruker vel ikke å bli sååå store?
Den ene katten vår har ikke vært ute på 1 uke.. Men sånn ellers så er de begge utekatter ja

jo det kan bli ganske stort, enkelte ganger reagerer man også mere...

(men sånn over til noe annet... fysj! få kattene ut av senga da[8D])

Hahaha ja! De får ikke være i senga mer nei![;)]

Back
Topp