HVa er dette???

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
På morgenen når jeg våknet var den en hard kul i magen min. Sjekket igjen nå og nå var den borte. [8|]

hmm det var forskjell, veit ikkje ka det kan være, så dytter litt for deg..

Måtte ikke tisse heller vettu....

Syns det var rart jeg...[8|]

ORIGINAL: mamsiapril

luft kanskje??

Kan det bli en sann hard kul? Følte lissom ikke noe ubehag på noen måte iallefall... Men hva vet jeg!
Kulen gikk på en måte raskt opp rett under navelen....

Hmm, vet ikke jeg.. Eneste som jeg kan tenke meg ligner, er når jeg hadde kynnere (men det var jo senere i svskapet da), og magen ble som en hard ball, gjerne litt annerledes i fasong enn ellers, da fulgte den liksom mer barnet inni, så var lett å se utenpå hvor han lå.. Men aner ikke..

kynnere? da hopper magen min frem i hvertfall:)
og str på kulen tilsvarer i hvertfall slik jeg ser det med dine 11 uker:)
jeg er snart 10 uker og magen min litt mindre enn din (øverste bilde) når jeg får kynnere.

ORIGINAL: Lm81

kynnere? da hopper magen min frem i hvertfall:)
og str på kulen tilsvarer i hvertfall slik jeg ser det med dine 11 uker:)
jeg er snart 10 uker og magen min litt mindre enn din (øverste bilde) når jeg får kynnere.

Man kan få så stor mage under kynnere allerede som 11 uker asså?
Det kunne lissom kjenne ut som en kynner, men kunne lissom ikke tro det var det...og at kulen ville bli så stor allerede nå.

jeg har masse kynnere og den blir stor når jeg ligger på rygg:)
dem sier at man får di tiligere for hvert barn og når det ikke er så lang tid mellom barna. ser du har på 2 år,har selv på 3 så det kan sikkert stemme:)
måtte forhøre meg med bestevenninnen min om hun hadde kynnere så tili,fikk svar at hun startet i uke 7 med det [:)]
(var litt bekymret i dag for jeg får murringer i både rygg og mage så jeg måtte høre med henne[:)] )

Da satser jeg på at det er det!! [:D]

mulig jeg er dum nå men kynnere??? er det sånn type rier?? f.eks, jeg har hatt menssmerte-aktige murringer helt siden uke 4-5... er det kynnere eller er det fordi livmoren vokser?

ORIGINAL: exene

mulig jeg er dum nå men kynnere??? er det sånn type rier?? f.eks, jeg har hatt menssmerte-aktige murringer helt siden uke 4-5... er det kynnere eller er det fordi livmoren vokser?

Det er muskelsammentrekkninger i livmoren. Kan vel kjennes ut som mensmurringer for noen tror jeg. Magen blir sten hard.
Men jeg har som sagt ikke merket noe til de tidligere i svangerskapet.

Jeg vil ikke si mensmurringer og kynnere er det samme, men kan jo være det for andre fordetom da[:)] Kynnere gjør at magen ufrivillig strammer seg og blir helt hard, mensmurringer er mer en følelse, hvis du skjønner hva jeg mener.. men det er jo min kropp da[:)] Visste ikke man kunne ha kynnere så tidlig, men er jo ikke rart heller.. Jeg hadde MASSE kynnere sist, men ikke før uke 20.. Spennende å se når de kommer denne gangen[:)]

takk for svar[:D] sånn er det å være førstegangsgravid! hahaha[;)]

Jeg har masse, sterke kynnere allerede.. Så blir jo dette min 5 graviditet og 3 barn, da... Da merker man jo sånt tidligere.. 

Back
Topp