Hva er dette???

mysill

Betatt av forumet
Hmm....
I går var jeg på syklus dag 27...( jeg har sykluser fra 28-45 dager..idet siste har de ikke vært under 35)

i går ja så hadde jeg plutselig en blødning...og en masse utflod...usj...
men ikke no mer...
jeg har hadde også skikkelige murringer i går...veldig vonde til tider..men ikke no mer blod..
murrer litt i dag også...så går liksom å venter på mensen nå da...

har hatt det slik kun en gang før..
å da var jeg ruger på mitt første forsøk...gikk jo i vasken det da...men den blødningen var en knapp uke etter innsetting..ellers har jeg ikke opplevd dette før...
skjønner ikke noe jeg...

andre som har vært borti lignende??

Kan dessverre ikke svare deg... Hvor lenge er det siden du hadde EL da? Om denne syklusen er 28 dager så vil jo en test kunne være positiv om du er gravid...

ORIGINAL: babyT?

Kan dessverre ikke svare deg... Hvor lenge er det siden du hadde EL da? Om denne syklusen er 28 dager så vil jo en test kunne være positiv om du er gravid...

vet ikke når eller om jeg har el jeg..
å syklusen er helt sikkert lengre enn 28 dager...tror det er over 1 år siden jeg har hatt en 28 dagers syklus...

jaja...bare å vente da....

Det jeg først og fremst tenker på nå er at det kan ha vært en syste som har røket, men du bør kanskje høre med en gynkolog eller lege, det kan være at de vil ta en titt på dette.

ahh...shit...
håper det ikke er en cyste igjen  :S
skal jo starte med ny utredning snart nå....går jo bare å venter på mens....
får vel se an ting noen dager da å evt kontakte lege...

mysill jeg håper jeg tar feil da, men det var det første som falt meg inn. Husket ikke at du har hatt dette før jeg.

ORIGINAL: twinanne

mysill jeg håper jeg tar feil da, men det var det første som falt meg inn. Husket ikke at du har hatt dette før jeg.

hadde en stor cyste som sprakk for 2 år siden...
men det var mye vondere enn dette...og jeg fikk en del veskeansamling i buken da...ikke noe som kom ut liksom. (men det var en vanncyste...)
nei... en får vel bare vente å se når mens kommer da....så jeg får starta denne utredninga.

Back
Topp