hVA ER DETTE???

ORIGINAL: Almyrida24

Selvfølgelig må man svare.. [:D] Jeg spurte han i stad, men han hadde ikke hørt om ho han heller.. [:)] 

 
Okay-men takk uansett da [;)] 
 
foresten-vet du om du får ei snupp eller gutt?nyskjerrig bare [:)]
 
ORIGINAL: Wibe^

høres veldig ut som soppinfeksjon. da får man cottage-cheese liknende utflod, og det kan både klø og svi! :)

 
Ja,det var nok sopp-fikk endagskur fra apoteket og føler meg bedre allerede faktisk [:D][:D]
 
ORIGINAL: Trine82

sopp?? høres sånn ut .. prøv canesten

 
Takk for svar [;)]
Har kjøpt endagskur allerede,ser ut til at det er sopp jah..
 
ORIGINAL: **Flash**

skal krysse fingrene for at det er gravdsymptomer... [:)]
ikke for å gi deg falske forhåpninger, for vet ikke hvor vanlig det er; men eneste symptomet jeg hadde (noen dager) før jeg testet var sopp...

 
ja,mange rundt meg sier det også-må innrømme jeg trekker på smilebåndene..men tør ikke tro noe før testinga kommende søndag/mandag!
 
Du ga meg ikke falske forhåpninger,men gjorde meg faktisk glad [:D]
 
***Lykke til med svangerskapet*** [:)]
 
ORIGINAL: **Flash**

Tusen takk!! Masse lykke til til deg også [:D]

foresten-et lite spørsmål bare..
 
hvor mange dager før forventa tr fikk du sopp sånn ca?
 
 
ORIGINAL: Senem

ORIGINAL: Almyrida24

Selvfølgelig må man svare.. [:D] Jeg spurte han i stad, men han hadde ikke hørt om ho han heller.. [:)] 


Okay-men takk uansett da [;)] 

foresten-vet du om du får ei snupp eller gutt?nyskjerrig bare [:)]

 
På ultralyden såg det ut som en GUTT sa de.. [:D] Så vi går for det nå.. Selv om jeg ikke HELT klarer å tro 100 % på det da.. For de har jo tatt feil før.. [;)]
 
Senem, hadde nettopp sluttet på pillen så vet ikke når jeg skulle ha TR. Men hvis det jeg tror stemmer... så hadde jeg en kjempemerkbar EL (aldri kjent EL før da, men...), testet svaaakt positivt 11-12 dager etter EL, og den godeste soppen var da på plass et par dager før testing... dvs mulig 4 dager før TR!? Hvis jeg husker rett... [:)] Ble dette rot, eller...?
Hvordan ligger du an?
 
ORIGINAL: Almyrida24

ORIGINAL: Senem

ORIGINAL: Almyrida24

Selvfølgelig må man svare.. [:D] Jeg spurte han i stad, men han hadde ikke hørt om ho han heller.. [:)] 


Okay-men takk uansett da [;)] 

foresten-vet du om du får ei snupp eller gutt?nyskjerrig bare [:)]


På ultralyden såg det ut som en GUTT sa de.. [:D] Så vi går for det nå.. Selv om jeg ikke HELT klarer å tro 100 % på det da.. For de har jo tatt feil før.. [;)]

 
sikkert lett å ta feil ja! men da er det jo bare å kjøpe hvite/gule klær,sånn i tilfelle [;)] 
 
ORIGINAL: **Flash**

Senem, hadde nettopp sluttet på pillen så vet ikke når jeg skulle ha TR. Men hvis det jeg tror stemmer... så hadde jeg en kjempemerkbar EL (aldri kjent EL før da, men...), testet svaaakt positivt 11-12 dager etter EL, og den godeste soppen var da på plass et par dager før testing... dvs mulig 4 dager før TR!? Hvis jeg husker rett... [:)] Ble dette rot, eller...?
Hvordan ligger du an?
 
hei du [:)]
Neida-jeg forsto hva du mente [;)]
 
Jeg har også netopp slutta-så aner ikke når jeg skal ha mens..men det blir antagligvis på kommende tirs/ons/tors.. en gang..
Har slutta på pillen tidligere,og da har syklusen blitt normal med en gang.
 
Tenkte å teste meg på søndag..[:D][:D][:D] gleder & [:(][:(][:(] gruer meg
 
ORIGINAL: Nen

Ville bare opplyse om at dersom det er soppinfeksjon, så er det viktig å behandle med BÅDE krem og vagitorier (stikkpiller til skjeden) selv om det bare klør og svir 'utvendig'. Ellers kan man risikere at soppen kommer tilbake igjen og igjen! Bruker man vagitorier også, så får man tatt knekken på soppen som befinner seg innvendig også! Men, dersom man er ofte plaget med sopp, er det ikke sikkert at canesten hjelper, da finnes det et annet merke (husker ikke akkurat nå hva det heter, begynner å bli an stund siden jeg jobbet i apotek!!) Funker ikke det merket heller, bør man kontakte legen. Det bør man forresten gjøre uansett dersom man stadig har tilbakevendende underlivsplager!

En ide er også å bruke kapsler med melkesyrebakterier daglig for at miljøet ikke skal være 'feil' i underlivet. Er også viktig å vaske seg med en spesielt egnet såpe for underlivet.Noen er også mer ømfindtlig enn andre og kan reagere dersom de spiser spesielle mattyper. Trusene man bruker kan også skape irritasjon. Bomullstruser er de beste, og det bør helst være vanlige truser, ikke string. Ellers kan trange bukser også ha samme effekt.

Oi, nå tok det visst litt av med info her, men håper noen har nytte av det da

 
tusen Takk for all info [;)][;)][;)]
 
Back
Topp