Hva er dette?

mharty

Forelsket i forumet
Våknet på nattmorgenen idag å var så svimmel, du vet når du har drukket ig er full å du legger deg i senga å du føler ar du beveger på deg.. Sånn var det! Røyste meg for å gånpå do, å jeg sjangla bortover gulvet å måtte holde meg fast! La meg igjen å det gikk rundt og rundt men jeg sovna! Nå våkna jeg igjen, og er fortsatt kjempe svimmel selv når jeg ligger? Hva kan det være? Har drukket mer enn nok, så er ikke mangel på væske iallefall :p

Kan også være enten krystaller i øret (balanseorganet) eller virus på balansenerven.

Men det merker du jo fort om det går over til i kveld/morgen. Er nok ikke usannsynlig med lavt BT, men liggende burde ikke det føre til svimmelhet innbiller jeg meg.

Spis salt mat og drikk rikelig, kanskje det hjelper på både blodsukker og blodtrykk.

Jeg er sånn hver morgen :P ganske ekkelt.. Bare å ta det med ro og drikke masse vann:)

Jernmangel. Slik har jeg det iallefall.

Hvis det er krystallene i øret (krystallsyken) så kan du forsøke å ligge på motsatt side. Svimmelheten slår som regel ut kun på en side:) altså blir man ikke svimmel av å ligge på den siden som ikke har løse krystaller. Helt ufarlig,men ubehagelig.

Back
Topp