Hva er dette?

Hannus

Elsker forumet
Januarskatter 2015
*Ekle bilder*

Har fått dette under den ene puppen.. Regner med det er en vannblemme, eller?
Men wtf kommer det av? Og hva gjør jeg med det? :confused:

616e1b90152024b3f9d68f438dcf3465
8aa6c9ac2bc5d93aec7397255a4b4553
9ba1ee676ab5afa05b71363a72eaa79a

Ser ut som vannblemme ja, sola deg toppløs og blitt brent? Eller fått gnagsår på noe vis?
jeg hadde sikkert stukket hull på den og klistra på ett plaster, men det er vel neppe det man skal gjøre :p

Tror det beste er å bare la den være til den sprekker av seg selv. Men ja, ser ut som en vannblemme :)

Tenkte også vannblemme. Ser skikkelig vondt ut :S

Om de e vannblemma så hade eg ikke stukket hål i den. Dekk den så sprekker sen væl seg selv efter hvert

Man får jo ikke bare en vannblemme ut av det blå...? Er det bare der? Ser det er rødt rundt, klør det?

Har du hatt vannkopper? Når kom den? Har det kommet flere?

Jeg ville stukket et lite hull på siden og klemt ut vannet, for min erfaring er at da blir det mindre sviing og greier siden det bare er et lite hull og huden blir liggende over en stund, enn hvis den revner av seg selv, da løsner gjerne all huden over.

Jeg hadde en slik for ikke lenge siden, nesten på samme plass.
Jeg lot den være i fred, forsvant etter ca 2 uker ;)

Har ikke solet meg toppløs, eller blitt brent. Er kun der, ingen andre steder på kroppen og klør litt på området rundt. Vannkopper hadde jeg når jeg var liten, og har ikke vært utsatt for det nå. Kan heller ikke huske at jeg har gått med noe som har gnagd, men altså, NOE må det jo være. :p kanskje jeg har gått med halve puppen utenfor bhen uten at jeg har fått det med meg? :p

Endte opp med å stikke hull, klarte ikke å la den være. Gikk ganske smertefritt :D

Det går greit å stikke et lite hull i huden for å slippe ut væske, men man bør ikke fjerne hudlaget. Plasterlapp over så går det bort fortere også

Jeg hadde heller ikke klart å la den være. ;) Hadde pressa ut væsken og latt huden ligge over.

Jeg hadde heller ikke klart å la den være. ;) Hadde pressa ut væsken og latt huden ligge over.

Var det jeg gjorde. Ser den fyller seg på nytt, men får bare gjøre det flere ganger til den er vekke :p Kunne ikke en gang ta på meg bh så måtte nesten gjøre noe.

Det ser ut som en vannblemme

Back
Topp