Jeg har fått noe som minnet om en kvise rett under brystvorten! Gjorde veldig vondt så stakk hull på kulen og det kom ut puss fra den! Er dette bare en vanlig kvise eller kan det være noe annet? Hva bør jeg gjøre?
Gjør fortsatt vondt og nå kommer det sårvæske ut! Bør jeg amme fra den puppen i dag?
Gjør fortsatt vondt og nå kommer det sårvæske ut! Bør jeg amme fra den puppen i dag?