hva er dette ?

LoveintheTummy

Andre møte med forumet

Hei.

Jeg fødte ei jente for  8 mnd siden, og har ikke fått mensen tilbake enda,(ammer), fikk en blødning ca 3 mnd etter fødsel, men det var bare den ene gangen,har ikke hatt noe igjen etter det og går på minipillen cerazette,. men rundt 17.mai begynte jeg å få litt sånn mens murringer, kvalm og trøtt. så etter noen dager fikk jeg en liten "blødning" vet ikke om jeg kan kalle det det egentlig for det var så lite, når jeg sto opp så var det litt lyse rosa tynt blod i truseinnlegget og så kom det ikke noe mer enn det.. murringene fortsatte og de har jeg enda (26.Mai) og hadde litt den samme typen "blødning" i går så stoppet det helt opp og i dag har jeg hatt litt blod og så har det kommet ut brunt( gammelt blod?) og det jeg lurer på om er at om det er en mens, men den er rar for kroppen ikke helt har kommet i gang igjen etter svangerskapet, eller om det kan være noe annet? (graviditet??) er vanskelig å vite siden jeg ikke har hatt mensen etter fødsel egentlig.. og om jeg er trøtt pga lite søvn pga datteren min eller noe annet... og hvor lenge bør jeg da evt. vente med å sjekke ?

på forhånd takk for svar : )

jeg små blødde litt av og på når vesla var 7-8 mnd.. fikk vanlig mens igjen 10 mnd etter fødsel..
er normalt at mensen er rar hvertfall 1 år etter fødsel + at du går på mini-pilla.. den kan gjøre at du mister mensen helt, eller småblør som du sier!

men kan jo ta en test for og se!

Back
Topp