Hva er dette?

~StRaToS~

Forumet er livet
Han ble født med små røde prikker i pannen og de har enda ikke gått bort.
Er det noe som kommer til å gå bort eller kan det hende at det kommer til å forbli slikt?? Har aldri sett noe slik før. Må kanskje nevne at han lå med hodet halveis ute (stoppet ved pannen) under ei rie. Måtte vente på en ny rie for å kunne presse ut hele hodet. Har det kanskje noe å si mon tro?

Litt vanskelig å se kanskje, men det er litt tydligere i virkeligheten.

ååå så herlig!! ang.prikkene så vetjeg ikke.

Tror det bare er hormonelt og vil med tiden gå bort.

Skjønn liten tass da[:)][:)]

ORIGINAL: Kizzapus

Jenta mi hadde sånn i hele ansiktet da hun ble født.
Varte vel i en mnd og to før de forsvant.
Men jeg vet jo ikke om det er det samme da

Forresten en nydelig baby[:D]

Takker [:)]
Håper det er slik her og.

Ser ut som hormonutslett... Mini her hadde det, men i hele ansiktet. Og det forsvant etter noen mnd! [:D]

Det er petekkier! Ørsmå blodutredelser som mest sannsynlig kommer av at hodet stod ute mellom to rier[:)] Det er ikke farlig, og vil gå bort av seg selv [:D]

Nydelig liten tass, forresten![:D]

Slenger meg på - min sto også med hodet ute en ri, og var litt lilla/rød den første tiden, samt hadde masse kviselignende små prikker. Men nå har han så vakker og smooth i huden atte ;)

Gratulerer med en nydelig liten baby forresten!

ORIGINAL: *pilutta*

Det er petekkier! Ørsmå blodutredelser som mest sannsynlig kommer av at hodet stod ute mellom to rier[:)] Det er ikke farlig, og vil gå bort av seg selv [:D]

Nydelig liten tass, forresten![:D]

Ååååå, nå lærte jeg meg et nytt ord[:)]
Takker[;)][:D]

Ser ut som hormonutslett. Jeg hadde det når jeg blei født og har fått det igjen i svangerskapet![8D]

Back
Topp