mainimoe_
Glad i forumet
Tror nok du ville kjent lukta uten å kjenne etter![]()
Såpass ja
Da får jeg bare vente og se om jeg er så heldig at jeg får en positiv test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nok du ville kjent lukta uten å kjenne etter![]()
Fikk du mye av sånt "utflod" eller var det bare et engangs tilfellet?
Slik hadde jeg også idag, og jeg er 6 dpo. Håpe det betyr noe posetivt for oss!Kan noen fortelle meg hva i huleste dette er?
Jeg er 10 dpo i dag og når jeg var på do nå så fikk jeg dette på papiret!
Mensen forventes på fredag.
Vis vedlegget 147311Vis vedlegget 147312
Haha..Ligner på den spermresten som henger i øret til hovedpersonen i "Alle elsker Mary".Kan noen fortelle meg hva i huleste dette er?![]()
Jeg har også hatt akkurat sånn for en stund siden!Tjukt, men ikke slim på en Måte heller liksom..? Fikk akkurat påvist bakteriell vaginose nå. Kan det ha noe med det å gjøre? Men var plaget med en del lukt også... dette ble detaljert her gitt...!
![]()
Jeg har heldigvis ikke noe lukt eller kløe så jeg tror ikke det er problemet. Får vel bare avvente litt og se hva som skjer![]()
Gjør det! Pleier å være flere tegn hvis det er noe galt.Kan jo hende det bare har "samla" seg opp litt.
![]()
Jeg fikk slik forrige måned, viste seg at det var ny eggløsning ettersom kroppen ikke klarte å få til den forrige. Så hump på igjen sier jeg!Kan noen fortelle meg hva i huleste dette er?
Da har jeg testet svakt posetivt! Så det var et tegn for meg :-D Så krysser fingrene for at det er det for deg også!Jeg har heldigvis ikke noe lukt eller kløe så jeg tror ikke det er problemet. Får vel bare avvente litt og se hva som skjer![]()
Da har jeg testet svakt posetivt! Så det var et tegn for meg :-D Så krysser fingrene for at det er det for deg også!
Jeg fikk slik forrige måned, viste seg at det var ny eggløsning ettersom kroppen ikke klarte å få til den forrige. Så hump på igjen sier jeg!![]()
Er utflod, ikkje uvanlig. Alt går med disse kroppene våre. Ikkje symptom på sopp hvertfall, da hadde det vært tykt og grumsete.
Eg hadde SA uten å vite selv at eg var gravidSåpass ja
Da får jeg bare vente og se om jeg er så heldig at jeg får en positiv test![]()
Jeg begynte med lotionaktig utflod 3 dpo, men vet ikke om det betyr noe, da det kan være vanligt uten å være gravid, men innimellom fikk jeg litt slim, ikke mye, men igår fikk jeg endel på papirt som du viste. Har ikke husket å fått slik de andre ppSå fint å høregratulerer!!
men nå testa jeg senest 9 dpo og den var negativ. Er 11 dpo i dag og har bestemt meg for å vente til fredag før jeg tester igjen! Har igjen bare en strimel så derfor...
Når fikk du sånn slim og kom det flere ganger?
Jeg begynte med lotionaktig utflod 3 dpo, men vet ikke om det betyr noe, da det kan være vanligt uten å være gravid, men innimellom fikk jeg litt slim, ikke mye, men igår fikk jeg endel på papirt som du viste. Har ikke husket å fått slik de andre ppEr og sikker på at jeg hadde festesmerter 5 dpo, men de var anderledes enn sist gang jeg ble gravid, da var det bare noen stikk/ svak rie som varte noen sek. Denne gangen hadde jeg avogpå hele dagen, blanding av murring/ dump stikk/ pulserend smerte. Lykke til!
![]()