Hva er dette??? Obs ekkelt bilde!

Jeg har nettopp testet positivt, og har i over en uke hatt veldig tynn og vannete utflod. Litt sånn at jeg hele tiden føler meg litt "våt" der nede, litt ekkelt egentlig..:p Såå...kanskje det er et tegn?

Kan noen fortelle meg hva i huleste dette er? :)
Jeg er 10 dpo i dag og når jeg var på do nå så fikk jeg dette på papiret!

Mensen forventes på fredag.

Vis vedlegget 147311Vis vedlegget 147312
Haha..Ligner på den spermresten som henger i øret til hovedpersonen i "Alle elsker Mary".:D

Jeg hadde en lignende klatt for et par dager siden, men den var litt mindre og det kom ikke noe mer etter det ene tørket. I dag er jeg 9dpo.

Jeg har også hatt akkurat sånn for en stund siden! :eek: Tjukt, men ikke slim på en Måte heller liksom..? Fikk akkurat påvist bakteriell vaginose nå. Kan det ha noe med det å gjøre? Men var plaget med en del lukt også... dette ble detaljert her gitt...! :rolleyes:

Jeg har også hatt akkurat sånn for en stund siden! :eek: Tjukt, men ikke slim på en Måte heller liksom..? Fikk akkurat påvist bakteriell vaginose nå. Kan det ha noe med det å gjøre? Men var plaget med en del lukt også... dette ble detaljert her gitt...! :rolleyes:

Jeg har heldigvis ikke noe lukt eller kløe så jeg tror ikke det er problemet. Får vel bare avvente litt og se hva som skjer :)

Gjør det! Pleier å være flere tegn hvis det er noe galt. :p Kan jo hende det bare har "samla" seg opp litt. :p

Det kan jo så klart være det :) har bare aldri opplevd å få en sånn slimklomp bortsett fra dagen før jeg skulle føde, men da kom den med en del blod.

Jeg har heldigvis ikke noe lukt eller kløe så jeg tror ikke det er problemet. Får vel bare avvente litt og se hva som skjer :)
Da har jeg testet svakt posetivt! Så det var et tegn for meg :-D Så krysser fingrene for at det er det for deg også!

Er utflod, ikkje uvanlig. Alt går med disse kroppene våre. Ikkje symptom på sopp hvertfall, da hadde det vært tykt og grumsete.

Da har jeg testet svakt posetivt! Så det var et tegn for meg :-D Så krysser fingrene for at det er det for deg også!

Så fint å høre :) gratulerer!!
men nå testa jeg senest 9 dpo og den var negativ. Er 11 dpo i dag og har bestemt meg for å vente til fredag før jeg tester igjen! Har igjen bare en strimel så derfor...

Når fikk du sånn slim og kom det flere ganger?

Last edited:
Jeg fikk slik forrige måned, viste seg at det var ny eggløsning ettersom kroppen ikke klarte å få til den forrige. Så hump på igjen sier jeg!:)

Jeg har faktisk tatt el tester både i dag og i går, men de er langt fra positive... Har jo så klart hatt sex i tilfellet :)

Er utflod, ikkje uvanlig. Alt går med disse kroppene våre. Ikkje symptom på sopp hvertfall, da hadde det vært tykt og grumsete.

Leste litt om sopp i går og da skulle utfloden ha vært cottage cheese aktig. Dette er ikke det! Lignet nærmest seigt snørr kunne strekke det så mye jeg ville uten at det endra seg!

Så fint å høre :) gratulerer!!
men nå testa jeg senest 9 dpo og den var negativ. Er 11 dpo i dag og har bestemt meg for å vente til fredag før jeg tester igjen! Har igjen bare en strimel så derfor...

Når fikk du sånn slim og kom det flere ganger?
Jeg begynte med lotionaktig utflod 3 dpo, men vet ikke om det betyr noe, da det kan være vanligt uten å være gravid, men innimellom fikk jeg litt slim, ikke mye, men igår fikk jeg endel på papirt som du viste. Har ikke husket å fått slik de andre pp :) Er og sikker på at jeg hadde festesmerter 5 dpo, men de var anderledes enn sist gang jeg ble gravid, da var det bare noen stikk/ svak rie som varte noen sek. Denne gangen hadde jeg avogpå hele dagen, blanding av murring/ dump stikk/ pulserend smerte. Lykke til! :)

Det slimet der ser ut som min eggløsning gjør. Lang strimmel som henger ned i do :D I tillegg får jeg det ofte to dager før mens! Så for meg så har det alltid vært ett sikkert tegn på el eller at mens er på vei. Meen man kan jo også få sånn når man er gravid :)

Jeg begynte med lotionaktig utflod 3 dpo, men vet ikke om det betyr noe, da det kan være vanligt uten å være gravid, men innimellom fikk jeg litt slim, ikke mye, men igår fikk jeg endel på papirt som du viste. Har ikke husket å fått slik de andre pp :) Er og sikker på at jeg hadde festesmerter 5 dpo, men de var anderledes enn sist gang jeg ble gravid, da var det bare noen stikk/ svak rie som varte noen sek. Denne gangen hadde jeg avogpå hele dagen, blanding av murring/ dump stikk/ pulserend smerte. Lykke til! :)

Jeg tok den siste gtesten min nå og den var negativ. Da er det vel bare å vente på mensen som skal komme på fredag.

Back
Topp