Hva er det..

[trultemor]

Elsker forumet
..med disse babyene og middag? Har de en sensor som detekterer når det er middag på gang? Jeg tror ikke vi har hatt EN eneste middag jeg, siden knerten ble født som har vært stille og rolig og som vi kunne ha spist sammen og slappet av.

Enten så har jeg han på fanget, eller så ligger han og sutrer i vippestolen sin eller lekegrinda, eller så står en av oss ute og triller. Det er den eneste måten han sovner på. Og selv om middagen tilsynelatende begynner bra, så begynner han midt i måltidet og en av oss må gå med han. Sover han når vi skal spise så våkner han, helt garantert.

"Nå er det middag!" ropte sambo til meg i går.. "ja, jeg hører det på knerten" sa jeg, for da begynte han å kave seg opp.

Hva med dere? Får dere spise i fred?

hehe.. sitter og ler for meg selv her nå! millemor holder på med akkurat det samme! uansett om vi spiser til forskjellige tider, så våkner hun, sutrer osv. når vi skal spise :) det må jo være lukten eller noe :)

Jepp, alltid styr under middagen. Har bedra seg litt da, før satt vi alltid og åt ein og ein[:(]

her er det også slik... hehe vipper henne som oftest med foten...(hun ligger i vippestol) når jeg spiser

Sindre lukter at middagen er ferdig, det er jeg sikker på! Stort sett kald middag på meg eller sånn delvis spising med han på fanget... Men vet at dette går over etterhvert [;)]

når maten er på bordet så skal minimini ha full oppmerksomhet, helst sitte på fanget!!! [&:] ligger han i vippestol eller grind så kaver han med å reise seg opp... kommer faktisk opp et lite stykke også... og så kjefter han fælt siden han ikke får det helt til...

ORIGINAL: Solvit

Kjenner godt den følelsen der ja. Alltid når det er mat på gang skal han ha pupp.

Jeg pleier å gi henne mat like før vi skal spise.. Så da ligger hun fornøyd og blid enten på et teppe eller i vippestolen sin og ser på oss mens vi spiser.. Tror jeg kan telle på en hånd de gangene hun har vært urolig under middagen!![:)][:)]

Vi hadde det sånn med førstemann, men har heldigvis styrt unna mye av det denne ganga. De få gangene ho har krevd oppmerksomhet under middagen så har jeg bare satt ho i den høye stolen til guttungen. Det går an å legge ryggen godt bakover og så lenga ho er i noenlunde høyde med oss så er ho kjempefornøyd[;)]

Back
Topp