Hva er det?

carinasverden

Forumet er livet
For tre dager siden fikk jeg en sånn bolende følelse helt øverst på magen/livmoren på venstre side.
Man kan høre en boblende/surklende lyd også. Sambo hørte det og spurte hva det var for en lyd...
I natt har det boblet skikkelig. Det er ikke som når magen romler selv om det også kan være litt liknende, men både lyden og følelsen er noe jeg aldri har opplevd før.

Jeg er ikke bekymret egentlig, bare lurer på om noen har noen anelse om hva det kan være?

Jeg har opplevd det samme et par ganger, men jeg aner heller ikke hva det kan være.

hmmm fostervann som bobler kanskje?..vett ikkje eg[:D]

babyen som fiser[:D][;)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

hahaha[:D]

kanskje det ja..den ligger jo med rompa opp[:D]

ORIGINAL: vest30

hahaha[:D]

kanskje det ja..den ligger jo med rompa opp[:D]

hehe, ja, men det er vel ikke egentlig det. det er jo ikke mulig. og rompa hennes er på andre siden.*

Jeg blir ofte nummen etter en stund med bobling[8D]

Det har nok sikkert noe med at tarmene ligger såpass høyt oppe.. Jeg har alltid hatt rumlende mage, så for meg er det så naturlig med boblinger og lyder at jeg ikke reagerer på noe lenger. hehe. Men det er jo litt rart når man er vant til rumlingene helt nede i magen, at de nå plutselig ligger nesten helt oppe i mellomgulvet! [:)]

det kan være babyen prøver å snakke ttil mamman sin :D [:D][:D]

Har opplevd det samme.
Føles nesten som om det går hull på ballongen han ligger i helt øverst i magen også gurgler vannet nedover, men ingenting skjer.....
Har ikke hørt det sånn kjempehøyt, men har lagt merke til det

Det er ikke maven som rumler, for det er nemlig akkurat som det har pleid å være[8D]
Dessuten så høres og kjennes det annerledes ut... Men det er nok ikke noe farlig ihvertfall...
Er bare så ekkelt når jeg blir helt nummen[&:]

Det er sånn som Lillyann beskriver ja[8D]

Hehe, samme sa jeg til sambo her om dagen da det boblet.

Hehe..jeg har det ja..er nok lyden av luft og væske..kan bråke nok så fælt til tider..

Back
Topp