hva er det verste du har opplevd?

venter på nr2!

Elsker forumet
ja hva e det verste du har opplevd??

å hva er det beste du har opplevd utenom å få unger eller treffe mannen,,??

Det verste var nok det at jeg holdt på å dø etter første fødselen.. Jeg lå i koma i timesvis og mannen fikk beskjed om å forbrede seg på at jeg kunne dø eller bli hjerneskadet.. Men det gikk heldigvis bra [:)]

Det beste utenom barn og mann tror jeg må være rundreisa i usa [:)]

det verste må vel være når min fetter på 5 år døde. fant han død i sengen,

så rett under det komer når elias hadde rs viruset å tilstanden hannes ble kritisk å ustabil, legen kom inn på natten å sa han viste ikke om de måtte legge han i kunstig koma eller om han klarte seg gjennom natten.

det beste eg har opplevd. den må eg tenke litt på.

det værste jeg har opplevd er når gutten min var hjertesyk og skulle opereres... 

Det værste, er jo det å miste lille Iver-gutten min.

Mange andre opplevelser også som er vonde og ille, men det å miste et barn er absolutt det værste jeg har opplevd.  det er værst og vodnest da, men NÅ er jeg også takknememlig for at vi fikk oppleve Iver.

det beste..  utenom det å få oppleve å bli mamma til 3 barn..  må være å få oppleve godheten og varmen som bor i mennesker. :)

Det verste jeg har opplevd var da pappa døde og høre mammas smertehulk når vi innser at hjertet hans har sluttet å slå. Vi var der nesten alle sammen og visste at han kom til å dra og han hadde vært syk lenge. Men var forferdelig vondt likevel.

Det beste jeg har opplevd (utenom de tingene du sa) er: Nerden i meg skriiiker "når Alexander Rybak vant Eurovision Songcontest og slo alle rekorder" DET var ekstase det[:D]

Det verste er da pappa døde,
da hunden min ble forgiftet og var sekunder fra å dø,
og kjærlighetssorgen over ekskjæresten.

Det desidert beste som har skjedd meg er hunden min.
Konsertene til Kurt Nilsen, å få brev fra Mette-Marit, å få lappen, og 25-31 juli 2009 er også store høydepunkter.

Verste må være å miste svigerfar så altfor tidlig
Å etter det må det være å slite med å bli gravid i evigheter !!

Beste som har skjedd ? Vet ikke.. Har hatt et skikkelig crappy liv så langt !!

Det verste var å høre legen si at jeg hadde kreft... Det beste utenom ungene og mannen må ha vært å høre legen si at jeg kom til å bli helt frisk ( selv om veien til å bli frisk var fæl..)

Det værste jeg har opplevd var når jenta vår kom til verden alt for tidlig og alt for liten, pluss tiden som fulgte etter dette.
Mobbingen på barne og ungdomsskolen er også noe av det værste jeg har opplevd.

Det beste jeg har opplevd er og se hvor fint det har gått med jentungen trass den tøffe starten. Kan ikke velge noe som ikke har med henne og gjøre her!

Verste:Var hjemløs etter at mamma kastet meg ut når jeg var 15 fordi jeg skulket på skoleavsluttningen før sommerferien[8|]
Når jeg var 20 og fikk vite at jeg hadde en annen far
Når eksen min ble satt inn etter å ha truet meg med hagle
Når mormor døde når jeg var 11 og Min bestefar fikk hjerteinnfarkt rett forran øynene på meg, men han greide seg da[:D]

Beste: Når jeg flyttet tilbake til Norge og fikk mine fantastiske venner[:)] Og når vi kjøpte første huset, det var stort[:D]
Ellers så er det min Bestefar som alltid har vært min klippe og støtte gjennom livet, bodd mye hos han oppigjennom og han har vært
en helt fantastisk mentor for meg og jeg fant meg tilslutt en mannn som minner veldig om han[:D]

Da vi var på ferie på Kreta og fikk tlf fra min svoger at min søster var sendt med ambulanse til sykehuset de trodde det var slag.
Det å sitte nede på Kreta å ikek vite var helt jævlig.Timene føltes som uker.Visste seg at hun hadde fått blodpropp på hjernen.Men heldigvis gikk alt fint med henne er helt frisk i dag.

Det beste må ha vært bryllupet

Verste er vel når jeg hadde en sent oppdaget EXU og holdt på å dø på operasjonsbordet, når jeg da våknet å fikk beskjed at jeg aldri kunne få barn datt verden sammen for meg

Beste er vel at legene kan ta så feil

værte må være svigermor[:'(]

beste er alle de gode vennene mine, sånn utenom mann og barn[:)]

ORIGINAL: et_lite_vesen

ORIGINAL: Tøsa

Har ingen episoder, men det livet jeg levde for 4-5 år siden etterfulgt av et forhold som bare brøt meg ned.
Småtteri i forhold til mange andre, og jeg har kommet meg fra det uten å ha tatt skade av det.

Det beste jeg har opplevd er å få orden på livet mitt igjen, og særlig da jeg kom inn på skole og begynte å studere.

[8|]

Her sitter folk og deler det verste som har hendt dem, og så kaller du det for småtteri? [:'(]

[X(]

Jeg tolker den setninga som at det verste hun hadde opplevd var småtteri i forhold til mange andre...[8|]

Verste:
Når Mormor døde om morgenen SAMME dag som eg skulle konfirmere meg [:(]
Og Mobbingen på barne og ungd skolen + den Skikkelige DYPE depresjonen eg fekk pga det som gjorde at eg prøvde å ta livet mitt Ganske mange ganger !!!

Beste utenom mann og barna må være:
Thailandturen Pappa spanderte på Hele familien for 3 år siden [:)]
Det var en FANTASTISK tur selv om eg fekk beskjed av legene på sykehuset at eg ikkje burde reise pga eg hadde fått konstantert Kyssesykå 1 uka før eg reiste og hadde en milt som var ganske forstørra og holdt på å sprekke 2 dager før eg reiste !

ORIGINAL: Kattekvinnen

ORIGINAL: Tøsa

Har ingen episoder, men det livet jeg levde for 4-5 år siden etterfulgt av et forhold som bare brøt meg ned.
Småtteri i forhold til mange andre, og jeg har kommet meg fra det uten å ha tatt skade av det.

Det beste jeg har opplevd er å få orden på livet mitt igjen, og særlig da jeg kom inn på skole og begynte å studere.

[8|]

Her sitter folk og deler det verste som har hendt dem, og så kaller du det for småtteri? [:'(]

[X(]

Jeg tolker den setninga som at det verste hun hadde opplevd var småtteri i forhold til mange andre...[8|]

hmm, mulig. Håper det, ikke så lett å lese hva folk mener når de skriver alltid...

Jeg skjønner ikke helt hvordan den kan tolkes på annen måte. Første setning handler om det verste hun har opplevd, starten på andre setning er "forkortet", foran kan du sette "Dette er..".

Det verste må vel ha vært å miste min første datter, født i uke 25... Tett fulgt av da jeg snudde ryggen til, fordi bror til eksen og ungene mine var gått en annen vei, og jeg hørte ett drønn, ett smell, av en annen verden, og kjente trykket av en eksplosjon i ryggen... De sekundene der, før jeg turde å snu meg, og se etter dem, var veldig veldig ille... Og så fra jeg turde snu meg, til jeg faktisk så dem, var eeenda lenger...

Og det beste, er at jeg fant islam. Eller at islam fant meg. Alt etter som. :D

Det verste jeg har opplevd hittil i livet? Det opplever jeg nå.. [X(]

Det beste, utenom mannen og gutten min? Det beste i livet er jo knyttet til dem, så det er vanskelig å svare på.. men støtten jeg opplever fra familie, svigerfamilie og mine venner er helt klart en av de beste tingene...

Altså, jeg har vært veldig heldig, jeg har ikke opplevd at noen i nær familie eller venner har vært syke eller vært med i alvorlige ulykker el.
Så de to værste tingene mine var nok da farfar døde, han døde da jeg gikk i femte, han var bare litt over femti år.
Det andre var at jeg ble mobbet veldig mye av et gjeng med gutter så godt som hele mellomtrinnet. Jeg fikk helt seriøst aldri være i fred. Det brøyt meg veldig ned.

Utenom mann og barn så er kanskje det beste jeg har opplevd å bytte skole, jeg flyttet til pappa på slutten av mellomtrinnet, og plutselig tok mobbingen slutt, jeg fikk 2,5 år i en klasse hvor jeg stortrivdes og hadde venner. [:)]

Back
Topp