venter på nr2!
Elsker forumet
ja hva e det verste du har opplevd??
å hva er det beste du har opplevd utenom å få unger eller treffe mannen,,??
å hva er det beste du har opplevd utenom å få unger eller treffe mannen,,??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: et_lite_vesen
ORIGINAL: Tøsa
Har ingen episoder, men det livet jeg levde for 4-5 år siden etterfulgt av et forhold som bare brøt meg ned.
Småtteri i forhold til mange andre, og jeg har kommet meg fra det uten å ha tatt skade av det.
Det beste jeg har opplevd er å få orden på livet mitt igjen, og særlig da jeg kom inn på skole og begynte å studere.
[8|]
Her sitter folk og deler det verste som har hendt dem, og så kaller du det for småtteri? [:'(]
[X(]
ORIGINAL: Kattekvinnen
ORIGINAL: Tøsa
Har ingen episoder, men det livet jeg levde for 4-5 år siden etterfulgt av et forhold som bare brøt meg ned.
Småtteri i forhold til mange andre, og jeg har kommet meg fra det uten å ha tatt skade av det.
Det beste jeg har opplevd er å få orden på livet mitt igjen, og særlig da jeg kom inn på skole og begynte å studere.
[8|]
Her sitter folk og deler det verste som har hendt dem, og så kaller du det for småtteri? [:'(]
[X(]
Jeg tolker den setninga som at det verste hun hadde opplevd var småtteri i forhold til mange andre...[8|]
hmm, mulig. Håper det, ikke så lett å lese hva folk mener når de skriver alltid...