Hva er det vakreste

Rebecka som jentenavn, men gubben liker ikke det :P Så vi ender vel opp med et navn vi begge liker..... Emilie.
Guttenavn har vi ikke snakket om enda, siden jeg er overbevist om at det er ei jente ;) så den diskusjonen får vi ta etter oul

Gutt: Liam, det heter vår sønn. Filip, Emrik, Elliot er navn jeg ønsket om vi hadde fått en lillebror. Her kommer lillesøster, navn jeg liker er: Oliva, Lotta, Erle, Othelie, Dina, men der er ikke mannen enig.

Gutt: Liam, det heter vår sønn. Filip, Emrik, Elliot er navn jeg ønsket om vi hadde fått en lillebror. Her kommer lillesøster, navn jeg liker er: Oliva, Lotta, Erle, Othelie, Dina, men der er ikke mannen enig.

Er selv glad i Filip og Olivia, men også Eira, Albert, Ludvig og Mathilda! Samme her. Tror det tar lang tid før jeg og kjæresten er enige :P

Vilja, Gyda, Frøya, Solrun, Una, Saga osv er navn jeg liker godt. Jentenavnet vi har planer om nå vil jeg ikke avsløre, hvertfall ikke før vi vet sikkert hva jeg venter... men et av de fineste navnene jeg veit om har jenta vår, som er nr 2. Leste navnet i en bokserie ei gang og blei totalt forelska :love017 Ulva :love017

Guttenavna jeg liker best inneholder bla navnet på eldstemann; Tord, Odin, Storm, Ravn, Trym, Brage, Torjus osv

Vilja, Gyda, Frøya, Solrun, Una, Saga osv er navn jeg liker godt. Jentenavnet vi har planer om nå vil jeg ikke avsløre, hvertfall ikke før vi vet sikkert hva jeg venter... men et av de fineste navnene jeg veit om har jenta vår, som er nr 2. Leste navnet i en bokserie ei gang og blei totalt forelska :love017 Ulva :love017

Guttenavna jeg liker best inneholder bla navnet på eldstemann; Tord, Odin, Storm, Ravn, Trym, Brage, Torjus osv
Ulveøyne?? ;)

Stemmer det ja

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Stemmer det ja

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
Det er en veldig fin bokserie. Jeg har ikke lest alle enda, det tar litt tid. Arvet bøkene etter min eldre søster. :)

Back
Topp