hva er det VÆRSTE dere vet når mannen er forkjøla?

minner meg på en skikkelig ekkel opplevelse..

skulle på badmintontrening og jeg ble med selv om jeg var litt uggen i kroppen.. Jeg holdt ut og når det var 10 min igjen til slutt så gikk jeg og venninna mi inn for å skifte. Idet vi gikk ut av garderoben kjente jeg at jeg måtte spy og hun fiklet så veldig med døra at jeg sprang inn i dusjen og spydde ned hele driten... Og så løp vi!!![8|] Vi dro hjem til henne siden jeg måtte med buss for å komme hjem og hun bodde 5 min unna hallen. Jeg lå på senga til venninna mi litt og fant ut jeg skulle reise meg opp for hørte mamma kom med bilen..

Og hva gjorde jeg da? jeg tråkka fader meg oppi en bøtte vann med spytt og slim!!! For det var det venninna mi gjorde når hun var syk... Hun spytta i en bøtte i steden for å spytte i vasken eller i dass.....!!![:'(][:'(][:'(] Synes ennå jeg kjenner sokken min bli bløt av div ekkelheter man finner i en syk munn.

ORIGINAL: GreenLady

Snorking ja! [:o]

Også den fantastiske "Jeg er SÅ syk, kan du hente/gjøre/whatever for meg??"
Syting, syting.

[:D]
Haha.. fikk den istad.. "kan du dra i butikken og kjøpe brus til meg? Og litt godteri???" [8D]
Men.. han er jo grei med meg når jeg spør da, og dessuten var jeg tom for pepsi max sjøl [:D]

Nå fikk han beskjed om å holde seg oppe i morra siden jeg bruker stua til å lese i (er nødt til å sitte på gulvet, sofaen, ligge osv osv for å ikke stivne i kroppen) - gjett hvem som ble furt dah... [:-]

ORIGINAL: Lillepooh

Det værste er vel survingen over hvor syk han er...?!? [8|]
-Skulle tro han trodde han var halvveis i grava hver gang det kom en ml snørr...

Hehe, her har han influensa minst 5 ganger i løpet av en influensa sesong, gjerne uten om influensa sesongen. Kan tro at han var snar å fikk influensa når den nye kom og en kunne få det uten om sesongen. Hehe, han er aldri bare forkjølet, det er alltid influensa, samme om det bare er litt snørr, eller om det er full pakke.

Men når jeg måtte på legevakta pga bihulebetennelse fra helvete, da overdrev jeg, for han hadde hatt bihulebetennesle selv og det var ikke så ille som jeg beskrev det. Han holdt kjeft når flere bekreftet at det finnes flere grader av bihulebetennelse.[8|]

Ja, vist jeg er syk eller har vondt en plass, da er han plaget også. Slår aldri feil.[8D]

ORIGINAL: Refleksheks

Det verste jeg vet - er når han i febril tilstand begynner å skrive feil.
En gang (da holdt jeg på å klikke azz) da skrev han "Værste" istedenfor "Verste" ...

Trodde jeg sku`tuuuurne (tørne) azzz ..

det er vel vÆrre om han gjør det i afebril tilstand? [:-] Bare lurer azz...

At han snyter seg (det må da gå and å gjøre det liiitt stillere???).....og legger fra seg snørrpapiret på stovebordet..........og nyser og hoster i hendene [:'(]

ORIGINAL: Dollface

En gang (da holdt jeg på å klikke azz) da skrev han "Værste" istedenfor "Verste" ...

Måtte bare flette inn noe som kunne minne om en forkjølet-tilstand. Det er han aldri nemlig, og derfor så jeg ingen annen utvei enn å trekke inn feber - for å få ut min irritasjon..
Så det sååå.

Skal jeg sende gubben over så han blir smittet? Så du VIRKELIG får noe å irritere deg over?

Måtte bare flette inn noe som kunne minne om en forkjølet-tilstand. Det er han aldri nemlig, og derfor så jeg ingen annen utvei enn å trekke inn feber - for å få ut min irritasjon..
Så det sååå.

Skal jeg sende gubben over så han blir smittet? Så du VIRKELIG får noe å irritere deg over?

Han blir det ikke uuuuanzett zå, for jeg er heks og kan trylle det bort.
Folksa mine har stålimmunforsvar de zå!

Jaha? Særlig. Kan du bevise det? Kilder?

ORIGINAL: et_lite_vesen

Snorking her og. Men jeg er glad han bare er forkjøla jeg... tenk deg disse menna våre som må holde ut med oss en gang i måneden...

Det kan man få piller mot! *kose på resepten sin og sender varme tanker til legen sin*

ORIGINAL: GreenLady

Snorking ja! [:o]

Også den fantastiske "Jeg er SÅ syk, kan du hente/gjøre/whatever for meg??"
Syting, syting.

[:D]
Haha.. fikk den istad.. "kan du dra i butikken og kjøpe brus til meg? Og litt godteri???" [8D]
Men.. han er jo grei med meg når jeg spør da, og dessuten var jeg tom for pepsi max sjøl [:D]

Nå fikk han beskjed om å holde seg oppe i morra siden jeg bruker stua til å lese i (er nødt til å sitte på gulvet, sofaen, ligge osv osv for å ikke stivne i kroppen) - gjett hvem som ble furt dah... [:-]
Haha, i knew it! Alle mannfolk har den kommentaren når de er syke [:D][:D] 

Vi har vært sammen 4 år å mannen min har ikke vært forkjølt en gang enda [:D]

Men han nyser mye å får helt noija når an ikke holder seg for tryne når an nyse å bare slippe snørra løs.. man ser liksom dusjen med snør[:'(]

ORIGINAL: Lissyjane

Måten de snakker på. de skal alltid gjøre stemmen sin så mye til for å høres tettere ut. Sånn at vi skal tenke at "Stakkr. Gud så tøff du er som prøver å å klø deg på tåen selv"[:-]

Ja..hater det der...[>:] Helt utolig hva enkelte gjør for å få litt oppmerkesomhet. tror jeg hører minst 4 ganger i mnd at han holder på å bli syk... men den store forsjølelsen kommer aldr...[&:]

ORIGINAL: Bitzyh

Værste er på natta når de leker sagbruk...

Superlekkert og når man står med en forkjølet kæll i dusjen... Han har jobbet hvor det støver og han snyter seg i dusjen, hvoretter man bare ser slike brune og svarte snørrklæddær som går en en sirkel rundt føttene før de forsvinner ut sluket... Fytti... Det er da jeg sterkt vurdere å svime å spy[:'(]

Æææææææææææææææææææææææsj!

ORIGINAL: Heleneo

ORIGINAL: Bitzyh

Værste er på natta når de leker sagbruk...

Superlekkert og når man står med en forkjølet kæll i dusjen... Han har jobbet hvor det støver og han snyter seg i dusjen, hvoretter man bare ser slike brune og svarte snørrklæddær som går en en sirkel rundt føttene før de forsvinner ut sluket... Fytti... Det er da jeg sterkt vurdere å svime å spy[:'(]

Æææææææææææææææææææææææsj!

Hehe, samboeren min er betongsager, så for mange år siden da vi fremdeles røykte inne og var barnløse, sitter han og piller seg i nesen og slipper busene i askebegeret, klink, klink sa det da de traff bunnen på askebegeret.[:'(]
Han sier det ikke er vits i å snyte seg, da de er støpt fast på innsiden i en blanding av betongstøv og gøgge.

Snorking og syyyyyyyting!!![:'(]

maa vel bli det at naar mannfolka er syke saa ligger dem paa dodsleie og syter og klager heeeele tiden... dem er saa syke at dem holder paa aa do.. [8D]

Back
Topp