hva er det VÆRSTE dere vet når mannen er forkjøla?

Dollface

Forumet er livet
VIP
Det værste jeg vet, er når han drar snørra gooooooodt inn og ignorerer de to pakkene med snytepapir (MED BALSAM I) som jeg har lagt på stuebordet..
Og når han nyser uten å holde seg for munn.. sånn skikkelig manneATSJOOOOOOOOOOOOHOSTHARKGØRR... [:-][:-][:-]

Jepp - han er syk.. [8|]

SNORKING!

Ja jeg roper, for såååå grusomt er snorking[X(]

ORIGINAL: MammaOkt

SNORKING!

Det kommer på en god nummer 3 ja.. og tett-i-nesa-må-puste-gjennom-munnen-pusting.. [8D]

Snyting og syting.

SNORKING!

sign...[X(]

Det værste er vel survingen over hvor syk han er...?!? [8|]
-Skulle tro han trodde han var halvveis i grava hver gang det kom en ml snørr...

SNORKING!

Helt enig for sambisen min snorker høyt han sukk[&o]

ALT sytet som kommer ut itillegg til resten av lydene!![8D][&:][8|]Merkelig hvor mye sykere menn blir enn oss..
Jepp,har en syk her også[8|]

åsså sååå fornøyd han er med seg selv når han drar inn.. [X(]

*går et annet sted*

At han holder på å døøøøøøøøøøøø[&:]Døds syk....[&:]

Værste er på natta når de leker sagbruk...

Superlekkert og når man står med en forkjølet kæll i dusjen... Han har jobbet hvor det støver og han snyter seg i dusjen, hvoretter man bare ser slike brune og svarte snørrklæddær som går en en sirkel rundt føttene før de forsvinner ut sluket... Fytti... Det er da jeg sterkt vurdere å svime å spy[:'(]

ORIGINAL: Bitzyh

Superlekkert og når man står med en forkjølet kæll i dusjen... Han har jobbet hvor det støver og han snyter seg i dusjen, hvoretter man bare ser slike brune og svarte snørrklæddær som går en en sirkel rundt føttene før de forsvinner ut sluket... Fytti... Det er da jeg sterkt vurdere å svime å spy[:'(]

Du vinner!

All den klagingen[:@][:@] Er MYE verre å ha en syk mann enn to syke unger...

at han tror han er døden nær[:'(][&:]

Min klager veldig lite, i grunnen.

Det verste må være når han bruker min kropp for å kjøle seg ned, når han har feber.[8D]

Men det er jo litt koselig også da.[;)]

ORIGINAL: Dollface

Du vinner!

Takk...[X(] Prøver dog å holde det litt for meg selv om noe slikt skjer... Fikk så ofte vite hvor "fin" jeg er så det var bare å bite tenna sammen og se i taket..[8D][8D] En fin ting med å bo alene[8D]

ORIGINAL: Dollface

Du vinner!

Takk...[X(] Prøver dog å holde det litt for meg selv om noe slikt skjer... Fikk så ofte vite hvor "fin" jeg er så det var bare å bite tenna sammen og se i taket..[8D][8D] En fin ting med å bo alene[8D]

Jeg sniker innpå i konkurransen nå.. han skal være hjemme fra jobb i morra..
og jeg skal liksom lese.. [8|]

holder på å dø av kaktus i halsen gubben min nå...jeg gikk i to dager med dette å det var ikke et eneste 'synd på deg' å få. nå derimot er det bambiøyne å *kremtekremt* jeg trenger kakaooooo ++++++

Snorking ja! [:o]

Også den fantastiske "Jeg er SÅ syk, kan du hente/gjøre/whatever for meg??"
Syting, syting.

Back
Topp