Hva er det tidligste dere har fått positiv test?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Har Rugedag 8 i morgen og er fristet til å teste. Men er det "vits" å gjøre det så tidlig !??

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg testet ikke før rugedag ni den gangen det endte godt (regner innsett som rugedag én) fordi jeg visste at eggløsningssprøyten fremdeles kunne sitte igjen. Testet da på ettermiddag og hadde tisset ikke lenge før det også. Hadde imidlertid veldig høy hcg-verdi, så ikke rart den slo ut tydelig allerede da (blodprøve på rugedag 11 viste hcg på 329). Ville nok drøyd i hvert fall en dag til var jeg deg. Jo lengre man venter, dess større sjanse er det for å få et korrekt resultat (og slippe å evt få med seg en kjemisk graviditet).

Lykke til videre med rugingen! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg testet ikke før rugedag 9, hadde nok fått en svak test dagen før. Fikk disse dag 9:
ImageUploadedByBV Forum1403204339.298687.jpg
ImageUploadedByBV Forum1403204348.349408.jpg

Jeg har brukt å teste rugedag 7 ca, for å se om el-sprøyta er ute. Har fått en svak positiv test, men må da teste ett par dager sendere i tillegg for å se om den er stigende. EL-sprøyta kan jo gi falsk positiv test!

rugedag 10 (innsett som dag 1) da med tvillinger

Jeg fikk tydelig svar på rask tid på rugedag nr 8! Testet da med rfsu. Og så 3 clearblue. Og så noen dager etterpå med clearblue digital med ukesindikator - må jo være HELT sikker. Hehe.

Jeg skal ha innsett i morgen. Fikk beskjed på uthenting at jeg ikke burde teste tidligere enn iallefall nærmere 2-3 uker etter innsett..... Pga fare for falsk positiv test.... Tror jeg må spørre mer om dette i morgen. Siden dere tester tidligere enn dette, vil jo jeg også
Men er så redd at det skal være falsk positiv. Hva er faren for det etter så lang tid?

Jeg skal ha innsett i morgen. Fikk beskjed på uthenting at jeg ikke burde teste tidligere enn iallefall nærmere 2-3 uker etter innsett..... Pga fare for falsk positiv test.... Tror jeg må spørre mer om dette i morgen. Siden dere tester tidligere enn dette, vil jo jeg også
Men er så redd at det skal være falsk positiv. Hva er faren for det etter så lang tid?

Jeg tok en test 9 dager etter jeg satte ovitrelle, altså rugedag 5 og den var da negativ. Altså hcg var ute av kroppen. Jeg har hørt at hcg som regel er ute 10 dager etter sprøyta er satt, men vet ikke om det stemmer. Om du har tester liggende, slike billigtester eller noe kan du jo ta en test ca. 10 dager etter sprøyta er satt for eksempel. Er den da negativ kan du jo trygt teste etter det :)

Jeg fikk tydelig svar på rask tid på rugedag nr 8! Testet da med rfsu. Og så 3 clearblue. Og så noen dager etterpå med clearblue digital med ukesindikator - må jo være HELT sikker. Hehe.

hihi..derfor kjøper jeg strimmel fra billigtester! kjøpte 15 stk for å være sikker! hahah

Jeg tok en test 9 dager etter jeg satte ovitrelle, altså rugedag 5 og den var da negativ. Altså hcg var ute av kroppen. Jeg har hørt at hcg som regel er ute 10 dager etter sprøyta er satt, men vet ikke om det stemmer. Om du har tester liggende, slike billigtester eller noe kan du jo ta en test ca. 10 dager etter sprøyta er satt for eksempel. Er den da negativ kan du jo trygt teste etter det :)

Regn med at den er falsk positiv bare, og så ser du om den synker eller stiger. Jeg skulle jo heller ikke ta test før dag 14, men hvem klarer vel å vente SÅÅÅÅÅÅÅ LENGEEEE????? hhihihi
www.billigtester.no der får du strimmeltest til en billig penge!! 20 tester for 179!!!! (de har forresten bytta navn til www.tostreker.no http://www.tostreker.no/categories/graviditetstester
http://www.tostreker.no/categories/graviditetstester

Jeg testet pos på dag 8 etter innsett men endte i exu.

Jeg testet positivt på rugedag 9. Det endte dessverre i exu

veldig bra å høre de forskjellige dagene dere har testet på og veldig artig å høre at dere er like utålmodige som meg! :) jeg har satt inn i dag og vil teste i dag :smiley-bounce022 kjære søte tålmodighet kom til meg...!! :D

Kjenner meg igjen.. Hehe bare rugedag 2, men er så spent!! Venter nok til dag 9 eller 10 før jeg tør.

Er på rugedag 2 jeg å, å allerede utålmodig etter å teste... hehe... Skal bestille en 10 pk i morgen på tostreker, så jeg har det klart mot neste helg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp