Har Rugedag 8 i morgen og er fristet til å teste. Men er det "vits" å gjøre det så tidlig !??
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da regna du innsett som rugedag 0?Jeg testet ikke før rugedag 9, hadde nok fått en svak test dagen før. Fikk disse dag 9: Vis vedlegget 65755Vis vedlegget 65756
Sent from my iPhone using BV Forum
JaDa regna du innsett som rugedag 0?
JaDa regna du innsett som rugedag 0?
Jeg tok en test 9 dager etter jeg satte ovitrelle, altså rugedag 5 og den var da negativ. Altså hcg var ute av kroppen. Jeg har hørt at hcg som regel er ute 10 dager etter sprøyta er satt, men vet ikke om det stemmer. Om du har tester liggende, slike billigtester eller noe kan du jo ta en test ca. 10 dager etter sprøyta er satt for eksempel. Er den da negativ kan du jo trygt teste etter detJeg skal ha innsett i morgen. Fikk beskjed på uthenting at jeg ikke burde teste tidligere enn iallefall nærmere 2-3 uker etter innsett..... Pga fare for falsk positiv test.... Tror jeg må spørre mer om dette i morgen. Siden dere tester tidligere enn dette, vil jo jeg også
Men er så redd at det skal være falsk positiv. Hva er faren for det etter så lang tid?
Jeg fikk tydelig svar på rask tid på rugedag nr 8! Testet da med rfsu. Og så 3 clearblue. Og så noen dager etterpå med clearblue digital med ukesindikator - må jo være HELT sikker. Hehe.
Jeg tok en test 9 dager etter jeg satte ovitrelle, altså rugedag 5 og den var da negativ. Altså hcg var ute av kroppen. Jeg har hørt at hcg som regel er ute 10 dager etter sprøyta er satt, men vet ikke om det stemmer. Om du har tester liggende, slike billigtester eller noe kan du jo ta en test ca. 10 dager etter sprøyta er satt for eksempel. Er den da negativ kan du jo trygt teste etter det