Hva er det siste du spiste?

En liten lakrisbit! Er det egentlig fyfy? Har hørt så mye forskjellig! Jeg er så svak for lakris.

En liten lakrisbit! Er det egentlig fyfy? Har hørt så mye forskjellig! Jeg er så svak for lakris.

Har også lest litt forskjellig. Både at det er fullstendig nei, og at man kan spise litt, men at «ekspertene» ikke vet hva som er litt. Holder meg unna for å være sikker. Elsker lakris, og har alltid en fishermans friend i veska. Samboer elsker og lakris, og har ingen planer om å vise medlidenhet, så dette blir tungt :hilarious:

Har også lest litt forskjellig. Både at det er fullstendig nei, og at man kan spise litt, men at «ekspertene» ikke vet hva som er litt. Holder meg unna for å være sikker. Elsker lakris, og har alltid en fishermans friend i veska. Samboer elsker og lakris, og har ingen planer om å vise medlidenhet, så dette blir tungt :hilarious:
Kanskje jeg også må ta avstand fra det da etterhvert! :p samme med samboer her også, han kommer aldri til å klare seg uten!

Sånne potetsticks til babyer :P fikk smake av ettåringen i går :D

Har faktisk ikke spist siden middag igår

Må ærlig innrømme at jeg nettopp spiste 3 rugsprø med majones og SALAMI :sour::sour::sour: må slutte med denna salamien :mad::mad:

Hjemmebakt lefse:joyful:

Pølse.. nå er jeg uggen

Bønne og bulgursalat

Back
Topp